نوع نشستن شما ویژگی‌هایتان رو آشکار میکند، مواظب باشید!! • پونل


طرز فکر، داشتن یا نداشتن اطمینان به نفس، مهربانی، تواضع، سرافرازی و بسیاری از ویژگی های اخلاقی افراد را می توان تا حد زیادی از رفتارهای ظاهری اون ها تشخیص داد. به طور مثال، از روی طرز نشستن اون ها می توان گفت که انسان خودخواه و متکبر یا کاملا فروتن و خوش برخورد هستند.

روانشناسی نشستن: از نحوه نشستن افراد را شناسید

%D8%B4%D8%AE%D8%B5%DB%8C%D8%AA %D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C %D8%A7%D9%81%D8%B1%D8%A7%D8%AF %D8%A7%D8%B2 %D8%B1%D9%88%DB%8C %D9%86%D9%88%D8%B9 %D9%86%D8%B4%D8%B3%D8%AA%D9%86

بدین ردیف، راحت ترین و معمول ترین روشی که برای نشستن خود دارید، آشکار کننده ویژگی های رفتاری و نقاط ضعف و قدرتتان به شمار می رود و اگر فضولی هستید تا تفسیر این رفتار خود را بفهمید، منظور می کنیم در ادامه با پونل دنبال باشید.

طرز نشستن شما چه نکاتی را در مورد شخصیت تان بازگو می کند؟

شخصیت شناسی افرادی که قائم و صاف می نشینند

شخصیت شناسی افرادی که قائم و صاف می نشینند

شما انسان با تصمیم و فراوان معتمد به نفسی هستید و به ندرت به درستی کارها و تصمیمات خود شک می کنید. همیشه کوشش دارید آگاه بوده و روی رفتارهایتان کنترل داشته باشید. همچنین، فرد قابل اعتمادی محسوب می شوید و دوستان، همکاران و افراد خانواده می توانند روی سخن شما حساب کنند. در آخر هم نشانه کنیم که در تاریخ سختی، نقش حمایت کننده داشته و به فرد مقابل کمک می رسانید.

تکیه زدن به عقب

شخصیت افرادی که موقع نشستن به عقب تکیه می دهند

شما انسان حساس، مهربان و همدلی محسوب می شوید که هیچ وقت به عواطف اطرافیان بی توجه نیست. همچنین روی رفتار و افکار خود نیز کنترل و نظارت کامل دارید و در بسیاری مواقع به تحلیل مسائل می پردازید. شما نزد از اتخاذ هر گونه تصمیمی، به آثار طولانی زمان اون فکر کرده و مزایا و معایب اون را مورد بررسی قرار می دهید.

تکیه به جلو

شخصیا افرادی که موقع نشستن به جلو تکیه می دهند

این طرز نشستن به افرادی وابستگی دارد که فراوان سریع احساساتی می شوند و تنوع طلب هستند. شما فرد تقریبا کنجکاوی هستید و فراوان راحت با غریبه ها دوست شده و ارتباط برقرار می کنید. می توانید خودتان را با دیگران مشغول کرده و از هم صحبتی با اطرافیان خوشی ببرید.

پاهای زوج شده

شخصیت افرادی که موقع نشست پاهای خود را جفت می کنند

در دید اول شاید انسان بی عاطفه ای به نظر برسید اما زمانی دیگران به شما نزدیک شوند جدید می توانند شخصیت اصلیتان را ببینند: مهربان، خوش قلب، خوش رو و محترم. با این همه در برابر سوالات جدی، فراوان رک و بی پرده سخن می زنید. فراوان وقت شناس و دقیق هستید و ترجیح می دهید برای همه امور زندگی خود برنامه ریزی داشته باشید.

مچ پاها روی هم

شخصیت افرادی که موقع نشستن مچ پاها را روی هم می اندازندشما انسان هدفمندی هستید که بیشتر مواقع توانایی های مدیریتی فراوان خوبی از خود علامت می دهد. دوست دارید از همه رویدادها مطلع باشید و گاهی همه امور و حتی اطرافیان را تحت کنترل گرفته و به طور مستمر به پیگیری رفتار و گفتار اون ها می پردازید. به همین خاطر گاهی شما را انسانی که همیشه دستور داده و امر و نهی می کند، خطاب می کنند. با اینکه راحت دوست پیدا می کنید اما در ارتباطات خود تا حدی حسود به شمار می روید.

انداختن پا روی پا

شخصیت شناسی افرادی که پاهای خود را روی هم می اندازند

شما انسان متواضع و فروتن و حتی گاهی کمرو هستید که در برابر غریبه ها وابسته خجالت می شود. به سختی می توان شما را انسان بااعتمادبه‌نفسی فهمید. بیشتر کوشش در پنهان کردن عواطف خود از دیگران دارید و باید گفت که چندان گشاده رو نیستید و مقاوم با دیگران ارتباط برقرار می کنید.

دست به سینه

شخصیت شناسی افرادی که دست به سینه می نشینند

شما جدی هستید و شخصیت محکم و پرقدرتی دارید. افکار شما عموما عمیق هستند و همین امر موجب می شود تا چهره ای متفکر و متمرکز داشته باشید و کمتر نزد می آید که خندیدن به لب دیده شوید. با اینکه کاملا معتمد به نفس به نظر می رسید اما تمایلی ندارید که سریع و با عجله با دیگران ارتباط برقرار کنید.

قرار دادن دست ها بین زانوها

افرادی که دست ها را مابین پاهای خود می گذارند چه شخصیتی دارند

شما فراوان مهربان، یواش و خوش وجود هستید. مشکلات دیگران را نادیده نمی گیرید و هر کمکی که از دستتان بر بیاید بدون فوت وقت انجام می دهید. همچنین، تا حدی خجالتی محسوب می شوید که به افکار و رفتارهای خود شک داشته و نمی تواند تصمیم قطعی اتخاذ کند.

قرار دادن دست ها روی زانو

افرادی که دست های خود را موقه نشستن روی زانو می گذارند

شما رهبر و مدیر هستید و اطمینان به نفسی خوبی دارید و این ویژگی را در رفتار خود به دیگران نیز علامت می دهید. این طرز نشستن زیادتر در بین انسان هایی که توجه و تمرکز بالایی دارند مشاهده می شود. شما از پذیرفتن مسوولیت تصمیمات خود و حتی دیگران هیچ هراسی ندارید. مشکلات نیز نمی توانند موجب وحشت شما بشوند زیرا به سرعت راهکار مناسب برای حل و رفع اون ها را پیدا خواهید کرد.

قفل کردن انگشتان دست در هم

قفل کردن انگشتان موقه نشستن نشانه چیست

شما فراوان احساساتی، گشاده رو و مهربان هستید. همچنین خوشحال و پر انرژی به نظر می رسید و کوشش می کنید خوش بینی و مثبت اندیشی را با دیگران سهیم شوید. مردم از شما انرژی مثبت دریافت کرده و حس خوب پیدا می کنند و به همین خاطر به ندرت نزد می آید که تنها بمانید.

منبع: پونل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *