نجات باورنکردی کودک از سیل یاسوج ؛ لحظات نجات کودک از سیل بد + [فیلم]

[ad_1]

نجات باورنکردی کودک از سیل یاسوج. لحظات نفس گیر نجات کودک از سیل بد. در ادامه مطلب سیل یاسوج نجات کودک دنبال فیگار باشید.

بارندگی‌های دیروز در یاسوج که در پی سامانه مانسون اتفاق افتاد منجر به سیل در این شهر شد.

نجات کودک از سیل

نجات باورنکردی کودک از سیل یاسوج + [فیلم]

نجات باورنکردی کودک از سیل یاسوج, سیل یاسوج نجات کودک
نجات باورنکردی کودک از سیل یاسوج, سیل یاسوج نجات کودک

یک مرد شجاع عمانی پس از وقوع سیل، جان خود را به خطر انداخته و دو کودک وابسته در سیلاب را نجات داد. اوا از سوی دولت عمان مورد تقدیر قرار گرفت. ویدئویی از نجات نفسگیر یک کودک از سیل شدید دیروز در یاسوج را مشاهده کنید. معاون فعالیت‌ سازمان امداد و نجات فراوانی هلال احمر اظهار کرد: بر پایه برنامه‌ریزی‌هایی که شکل گرفت بالگرد فراوانی هلال احمر در کمترین تاریخ به محل رفته و پس از انجام فعالیت‌ نجات، حادثه دیدگان به شعبه فراوانی هلال احمر در سی‌مقاوم منتقل شدند.

زیادتر بخوانید:

نجات باورنکردی کودک از سیل یاسوج

زیادتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار نجات کودک از سیل سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به نام نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با اون بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان گرامی می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و کوتاه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *