مسی در آستانه رسیدن به یک رکورد حیرت انگیز ؛ پرافتخارترین بازیکن تاریخ؟ + [عکس]


مسی در آستانه رسیدن به یک رکورد حیرت انگیز . رکورد بی‌نظیر مسی در تاریخ فوتبال دنیا. در ادامه مطلب رکورد مسی دنبال فیگار باشید.

لیونل مسی، ستاره عظیم فوتبال آرژانتین، احتمالا به‌زودی پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال خواهد شد.

مسی در آستانه رسیدن به یک رکورد حیرت انگیز

پرافتخارترین بازیکن تاریخ؟

رکورد مسی
رکورد مسی

شب قبل پاری‌سن ژرمن در سوپر جام فرانسه برنده به کسب برتری پرگل با چهار گل مقابل نانت شد تا کریستوف گالتیه شروع درخشانی در این باشگاه داشته باشد. لیونل مسی، ستاره پاریس نیز در ترکیب تیمش وجود داشت و برنده شد در این پیروزی درخشان برای پاری‌سن ژرمن نقش آفرینی کند. بدین‌نظم او حالا برنده به فتح 41 جام رسمی در دوران ورزشی خود شده و احتمال دارد در آخر دوره نزد رو، عنوان پرافتخارترین بازیکن تاریخ فوتبال را به خود اختصاص دهد.

لیونل مسی در دوران ورزشی درخشان خود برنده به فتح ۱۰ لالیگا، هفت جام حذفی اسپانیا، هشت سوپر جام اسپانیا، چهار لیگ قهرمانان اروپا، سه سوپرجام اروپا، سه جام باشگاه‌های دنیا، یک لیگ فرانسه، یک سوپر جام فرانسه، یک کوپا آمه‌ریکا، یک فینالیسیما، یک المپیک و یک جام جهانی زیر ۲۰ سال شده است.

زیادتر بخوانید:

مسی در آستانه رسیدن به یک رکورد حیرت انگیز

رکورد مسی
رکورد مسی

حالا لیونل مسی آرژنتینی ۴۱ جام قهرمانی در کارنامه خود ثبت کرده و تنها دو جام دیگر تا رکورد ۴۳ جام دنی آلوس، مدافع برزیلی و باتجربه فاصله دارد. جذاب اینجاست این بازیکن تا امروز حتی یک جام قهرمانی در سرزمین خود آرژانتین فتح نکرده و بعید به نظر می‌رسد این اتفاق تا آخر دوران ورزشی مسی چهره دهد.

زیادتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مسی در آستانه رسیدن به یک رکورد حیرت انگیز سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به نام نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با اون بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان گرامی می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و کوتاه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *