مراسم معارفه لوییس سوارز ؛ پیام ویدیویی مسی در مراسم معارفه سوارز + [فیلم]

[ad_1]

مراسم معارفه لوییس سوارز . لئو مسی به دوست نزدیک‌اش در مراسم معارفه چه گفت؟ در ادامه مطلب لوییس سوارز مراسم معارفه دنبال فیگار باشید.

لوییس سوارز بازیکن تیم فوتبال کشورش ناسیونال اروگوئه شد و به مهربانی دوست نزدیک اش لیونل مسی به دنبال خانواده اش با جت شخصی او در مراسم معارفه شرکت کرد.

مراسم معارفه لوییس سوارز

پیام ویدیویی مسی در مراسم معارفه سوارز

لوییس سوارز مراسم معارفه
لوییس سوارز مراسم معارفه

به شرح فوتبالی، مراسم معارفه لوئیس سوارز در تیم ناسیونال به طور مخصوص ای برگزار شد به گونه‌ای که این مراسم زیادتر مانند به یک مهمانی بود. سوارز به دنبال خانواده اش در این مراسم آماده بود و درصد قابل توجهی از ورزشگاه 34 هزار نفری گرن پارک که ورزشگاه خانگی تیم ناسیونال است، پر شده بود. در واقع استقبال هواداران تیم اروگوئه ای از لوییس سوارز فراوان گرم و قابل توجه بود.

یکی از جذاب ترین نکات این مراسم انتشار پیام ویدیوی لیونل مسی بود. در واقع روی اسکوربرد ورزشگاه عکس یک پیام ویدیویی از لئو مسی منتشر شد و بدین نظم لئو مسی پیام مخصوص ای به لوئیس سوارز داد. مسی به بازیکن اروگوئه ای گذشته اتلتیکو مادرید و بارسلونا گفت:” بهترین ها را برایت آرزو می کنم و می دانی چقدر تو را دوست دارم. برای جام جهانی به خوبی مهیا شو برای چی که شروع رقابت ها نزدیک است. از این به سپس تیم ناسیونال را برای تو دنبال می کنم.”

زیادتر بخوانید:

مراسم معارفه لوییس سوارز

لوییس سوارز مراسم معارفه
لوییس سوارز مراسم معارفه

لوییس سوارز، مهاجم اروگوئه‌ای گذشته اتلتیکو مادرید، بارسلونا و لیورپول در این تابستان به تیم ناسیونال اروگوئه پی در پی است تا بدین نظم فوتبال زبر دست خود را از همان جایی که شروع کرده است به آخر ببرد برای چی که او به تیم دوران نوجوانی خود بازگشته است.

زیادتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مراسم معارفه لوییس سوارز سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به نام نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با اون بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان گرامی می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و کوتاه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *