لغو حادثه رونمایی Razr 2022 و X30 Pro در لحظات آخر!


قرار بود امروز همه انتظارات برای گوشی‌های جدید و جذاب موتورولا به آخر برسد، اما به طور ناگهانی کمپانی تصمیم به لغو حادثه رونمایی Razr 2022 و X30 Pro گرفت.

زمان‌ها است که شایعات و افشاگری‌ها درباره گوشی تاشو جدید و البته پرچمدار جدید موتورولا با دوربین 200 مگاپیکسلی، بسیاری از دوستداران و دنبال‌کنندگان اخبار دنیای موبایل را به خود درگیر کرده است. امروز و مطابق برنامه قرار بود همه انتظارات به آخر رسیده و هر دو گوشی یا احتمالا 3 گوشی (دو گوشی فوق‌الذکر علاوه بر موتو اس 30 پرو) معرفی شوند که متاستفانه در لحظات پایانی، موتورولا حادثه را لغو کرد!

آبان تتر

زیادتر بخوانید: بهترین گوشی‌های 2022

لغو حادثه رونمایی Razr 2022 و X30 Pro

لغو رویداد رونمایی Razr 2022 و X30 Pro در لحظات آخر!

موتورولا از زمان‌ها نزد تیزرهایی را برای معرفی دو گوشی جدید موتو ریزر 2022 و موتو ایکس 30 پرو مهیا کرده بود و قرار بود این دو دستگاه امروز رونمایی شوند. اما یکباره چن جین، مدیرکل قسمت موبایل موتورولا و لنوو در شبکه اجتماعی ویبو اعلام کرد که حادثه معرفی این دو محصول لغو شده است. جین در بخشی از پست خود می‌نویسد:

متأسفم به شما اطلاع دهم که معرفی محصولات جدید ما که برای امروز برنامه‌ریزی شده بود، به‌دلایلی لغو شده است. ما عمیقاً برای این داستان متأسفیم و از حمایت مشتاقانه‌ی شما از گوشی‌های جدید خود سپاسگزاری می‌‌کنیم. برای کسب اطلاعات زیادتر درمورد محصولات جدید می‌تواند همچنان به وب‌سایت رسمی ما مراجعه کنید.

در حال آماده هیچ دلیل مشخصی برای این تصمیم ناگهانی موتورولا اعلام نشده است. اما این خبر در بحبوحه تنش بین چین و تایوان منتشر شده است و ممکن است ارتباطی هرچند کم با این شرایط داشته باشد. تنش‌ها در این منطقه سپس از تایید مسافرت نانسی پلوسی، رئیس کنگره آمریکا به تایوان افزایش قابل توجهی داشته است.

زیادتر بخوانید:

دیدگاه شما پیرامون لغو حادثه رونمایی Razr 2022 و X30 Pro چیست؟ نظرات خود را در قسمت کامنت‌ها با پونل در بین گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *