فیلم کامل سیل یاسوج پارک ساحلی امروز و دیروز (ماشین ها غرق شدند)


فیلم کامل | جیغ و فریادهای شهروندان یاسوج؛ سیل در پپارک ساحلی یاسوج ماشین‌ها را برد متاسفانه مردم یاسوج هم با بارندگی شدید دهم مرداد ۱۴۰۱به دام سیل وابسته شدند.

فیلم کامل| جیغ و فریادهای شهروندان یاسوج؛ سیل ماشین‌ها را برد

فیلم/ جیغ و فریادهای شهروندان یاسوج

صدای داد های دلخراش شهروندان یاسوجی سیلی که ماشین ها را برد بارندگی که در دهم مرداد ماه ۱۴۰۱ در یاسوج دلیل به وجود آمدن سیل شده و حجم بسیاری از آب معابر شهر یاسوج را در بر گرفته طوری که کسب و کار برخی از مغازه ها و فروشگاه ها مختل شد و گل ولا ی درون مغازه ها شد.

 

بارش باران شدید چندین روز است که شرایط کشورمان را در برخی از شهرها فراوان نابسامان کرده است است و با به راه افتادن سیل ویرانگر بسیاری از مردم سرزمین صدمه دیدند و آواره شدند این سیل که به راه افتاده به اماکن مذهبی و تاریخی ما صدمه های جدی زده است و دلیل ناامن بودن خانه و خطر فرو ریختگی بناهای تاریخی شده است.

همچنین ببینید : فیلم حمله تمساح در سیل سیستان و بلوچستان به مردم

در این چند روز اتفاقات ناگواری برای هموطنان ما در برخی نقاط افتاده است سیلی که در یاسوج به راه افتاده است است و ماشین هایی که بدون اختیار راننده در آب حرکت می کنند و دلیل خوف شدید شهروندان یاسوج ای شده است.

همپنین ببینید : فیلم وقوع سیل امامزاده داوود تهران و خفگی شدن مردم

با بارش های تابستانی چند روز است در ایران اتفاق می افتد اولین شدیدترین آنها بارش استهبان فارس و وقوع سیل در این شهر بود که در اول مرداد ماه اتفاق افتاد باید بدانیم که ۲۲ نفر از هموطنان مان در این حادثه جان خود را از دست دادند سپس از اون در برخی از مناطق کرمان به راه افتاد در این مناطق تلفات جانی ثبت نشده و فقط به زیرساخت ها صدمه هایی رسیده است سازمان هواشناسی درباره وقوع سیل هشدار نارنجی اعلام کرده است است و خواهان این شده است که مردم در راه رودخانه های فصلی قرار نگیرند.

اگر اطلاعات و یا تصاویری در این صفحه به اشتباه درج شده است در قطعه دیدگاه (پایین صفحه) اعلام کنید تا اصلاح و یا حذف شود یا اینجا کلیک کنید و به مدیر سایت پیام بدهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *