فیلم کامل اجرای ورژن فرانسوی درود فرمانده به زبان فرانسوی با ترجمه را ببینید


فیلم کامل اجرای ورژن فرانسوی درود فرمانده به زبان فرانسوی برای امام تاریخ عج با ترجمه را ببینید نسخه فرانسوی نماهنگ صدا درود فرمانده به زبان فرانسوی صوتی و تصویری نسخه اصلی با صدای خواننده و مداح فرانسوی در قلب اروپا و در سرزمین فرانسه توسط جوانان و نوجوانان و کودکان فرانسوی اجرا شده را در ادامه مطلب دانلود کنید:

ورژن فرانسوی سلام فرمانده

فیلم کامل اجرای ورژن فرانسوی درود فرمانده به زبان فرانسوی با ترجمه را ببینید

ویدئوی فیلم ورژن فرانسوی درود فرمانده در شبکه های اجتماعی و فضای غیر واقعی پربازدید شد ؛ اجرای زیبا و احساسی صدا درود فرمانده توسط جوانان و نوجوانان و کودکان فرانسوی در کنار آسمانخراش ایفل پاریس از همان دقایق اول انتشار پربازدید شد.

ویدئوی نسخه فرانسوی درود فرمانده را کامل دانلود کنید:

دانلود ویدئو

صدا درود فرمانده پس از اجراهای زیادی که در کشورهای دنیا از جمله لبنان و یمن و پاکستان و عراق و انگلیس و کانادا و ….داشته، الآن در جدیدترین اجراها به فرانسه رسید. درود فرمانده اگرچه مخاطب دهه نودی ها بود اما با جهانی شدن و فراگیر شدن اون، هم الآن عظیم و کوچک و پیر و کم سن ، زن و مرد همگی اون را با عشق و اشک های چشم پچ پچ می کنند

صدا جهانی «درود فرمانده» که در ماه‌ های اخیر به زبان‌ ها و گویش‌ های مختلف در کشورهایی همچون عراق، پاکستان، نیجریه، مصر، لبنان، سوریه و بحرین اجرا شده است و در هفته‌ های قبل در لندن اجرا شد و کودکان دهه نودی در انگلستان این صدا را به زبان عربی و انگلیسی هم‌خوانی کردند.
جهانی شدن صدا «درود فرمانده» آینده روشن دنیا و ظهور منجی عالم را تداعی می‌کند و نوید می‌دهد. انقلاب اسلامی حرکتی است فراگیر به سو اون اتفاق بزر و سرنوشت قطعی که الآن حق‌طلبان عالم به اون معتقد و امیدوارند. «درود فرمانده» مرزها را درنوردیده و صدا مشترک منتظران ظهور شده است.

متن ترجمه

بزودی بارگذاری میشود….

صدا «درود فرمانده» کاری از گروه «ماح» «ملت امام حسین (ع)» در لنگرود است که با شعری از سید مهدی بنی‌ هاشمی لنگرودی و اجرای ابوذر روحی به تهیه‌ کنندگی حجت‌الاسلام سعید نعیمی، ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۰ مصادف با نیمه شعبان برای نخستین بار در شهر لنگرود استان گیلان پخش شد. تاکنون نسخه‌های بسیاری اعم از آذربایجانی، کردی، ترکی، عربی بحرینی، عربی عراقی، عربی لبنانی، پاکستانی، انگلیسی و … از این صدا تولید شده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *