فیلم و تصاویر آتش‌سوزی در حوضچه ارتباطی مخابرات ایران

[ad_1]

فیلم| اولین تصاویر از وضعیت آتش‌سوزی در حوضچه ارتباطی شرکت مخابرات ایران اختلال تلفن دنبال و قطعی اینترنت دوشنه دهم مرداد ماه مشکلات زیادی برای مردم به دنبال داشت.

 

 

 

اولین تصاویر از وضعیت آتش‌سوزی در حوضچه ارتباطی شرکت مخابرات ایران

تصاویر از وضعیت آتش‌سوزی در حوضچه ارتباطی شرکت مخابرات

مخابرات پیام ها نوشته ها تصاویر و صداها امواج رادیویی روشنایی یا دیگر سامانه های مخابراتی است در قبل های دور برای ارتباط با همدیگر از چراغ دود.. طبل.. کبوتر هلیوگراف و از این قبیل چیزها استفاده می کردند اما با بنا شدن مخابرات کار مردم فراوان و سریع و راحت انجام میشود باید بفهمید که معنای مخابرات یعنی ارسال دریافت و پردازش سیگنال اطلاعاتی که بین دویا تعدادی… از مدل دیگر مورد استفاده قرار می گیرد که ترانسد یوسر نام دارد.

راه رو به رشد علم و تکنولوژی در صنعت مخابرات منجر شده به کاربرد موج بر های نوری و سیستم های نوری که دلیل انتقال اطلاعات در تمام نقاط دنیا میشود.اولین و بزرگترین اپراتور سرزمین شرکت سهامی مخابرات ایران می باشد که این شرکت یک شرکت طول دولتی است و سال ۱۳۵۰ اندوخته زیادتر است پنج میلیارد ریال درون ساخته شد که ۳۱ منطقه مخابراتی در سراسر ایران استفاده برداری و ساختن شبکه های مخابراتی و هر مدل کوشش که به ارتباطات و علمی اطلاعات ربط داشته باشد جزء شخصیت های شرکت مخابرات به حساب می آید.

همچنین ببینید : دلیل آتش سوزی بیمارستان مسیح کرمانشاه +فیلم

خدماتی که شرکت به مشترکان خود می دهد از این قرار است تحویل و ارائه تلفن های پابرجا ارائه تلفن دنبال ارائه و نزد tab درنده اینترنت های پرسرعت پابرجا در بسیاری از کارهای خدماتی که در حوزه ارتباطات اتفاق می‌افتد.شرکت هایی که در زیر مجموعه شرکت مخابرات ایران قرار گرفتن شرکت دنبال اول و اندوخته کارکنان مخابرات شرکت خدمات اول شرکت کار شاپ شرکت ارتباط زیرساخت خط و ۳۱ شرکت استانی می باشد.

همچنین ببینید : فیلم کامل و ماجرای آتش زدن خودروها در ستارخان تهران

در سال‌های ۱۲۶۷ خط و همین حدود تلفن درون ایران شد در یادداشت های ناصرالدین شاه قاجار که در اون نشانه شده به تلفن که در اون تاریخ معین الملک پس از مسافرت به فرنگ اون را آورده و از اون برای برقراری ارتباط از خورشید العماره تا باغ سپهسالار استفاده می کردند.

در سال ۱۲۸۶ شاه قاجار اولین امتیاز تلفن را در تبریز به زمان ۵۰ سال به یک شرکت خصوصی که نام اون موسسه تلفن تبریز و دور و بر بود واگذار کرد تابه مناطق را آشکار کرد خدمات را ارائه دهد.

اگر اطلاعات و یا تصاویری در این صفحه به اشتباه درج شده است در قطعه دیدگاه (پایین صفحه) اعلام کنید تا اصلاح و یا حذف شود یا اینجا کلیک کنید و به مدیر سایت پیام بدهید

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *