شروع فروش کشنده فوتون ایران ماشین دیزل از سه‌ شنبه 11 مرداد [+قیمت و لینک نام نویسی]


بر پایه اطلاعیه شرکت ایران ماشین دیزل، فروش کشنده فوتون این شرکت از سه شنبه، ۱۱ مرداد ۱۴۰۱، راس ساعت ۱۰ سحر و به شکل اینترنتی شروع می‌شود.

گروه صنعتی ایران ماشین دیزل، از شروع طرح فروش کشنده فوتون در هفته جاری خبر داد. در ادامه با خبر ساین نام نویسی کشنده فوتون دنبال فیگار بمانید.

فروش کشنده فوتون

فروش فوتون ایران ماشین

فروش کشنده فوتون
نام نویسی کامیون فوتون, فروش فوتون ایران ماشین, نام نویسی کشنده فوتون

نام نویسی کامیون فوتون

بررسی قیمت کشنده فوتون در اطلاعیه فروش تیر ماه ایران ماشین دیزل علامت می‌دهد که در فروش مرداد ماه نیز احتمالا این کشنده به قیمت ۲ میلیارد و ۸۲۷ میلیون و ۵۳۹ هزار و ۳۶۶ تومان به فروش خواهد رسید.

نام نویسی کامیون فوتون، بدون محدودیت زمانی بوده و تا تکمیل ظرفیت فروش ماشین، ادامه دارد. در این مرحله از فروش اینترنتی کشنده فوتون، مشتریان می‌توانند کشنده فوتون را با قیمت قطعی خریداری کنند. برای نام نویسی می‌توانید از ساعت ۱۰ سحر روز سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ به سایت فروش محصولات ایران ماشین دیزل به آدرس esale.ikd.ir مراجعه کنید.

فروش کشنده فوتون
نام نویسی کامیون فوتون, فروش فوتون ایران ماشین, نام نویسی کشنده فوتون

زیادتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فروش کشنده فوتون سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به نام نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با اون بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان گرامی می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و کوتاه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *