روضه خوانی حدادیان برای حامد سلطانی ؛ گریه های حامد سلطانی برای مرگ همسرش [+فیلم]

[ad_1]

فیلم منتشر شده از روضه خوانی حدادیان و مجید بنی فاطمه برای حامد سلطانی مجری برنامه حسینیه معلی مخصوص برنامه شبکه سه سیما برای محرم ۱۴۰۱.

در برنامه شب قبل حسینیه معلی، سعید حدادیان و سید مجید بنی فاطمه با نشانه به فوت همسر و فرزند حامد سلطانی مجری تلویزیون شروع به روضه‌خوانی کردند.

روضه خوانی حدادیان

گریه حامد سلطانی

روضه خوانی حدادیان
گریه حامد سلطانی, روضه خوانی حدادیان در حسینیه معلی

روضه خوانی حدادیان در حسینیه معلی

سید مجید بنی فاطمه و حاج سعید حدادیان در پی فوت همسر و فرزند حامد سلطانی در برنامه حسینیه معلی روضه خوانی و مداحی می کنند. حامد سلطانی خردادماه در دلیل‌ سانحه رانندگی  همسر و پسر یک سال و نیم خود را از دست داد. در این حادثه حامد سلطانی و دختر هشت ساله‌اش به بیمارستان آفتاب هشتم خور منتقل شده و برای ادامه معالجه به اصفهان اعزام شدند.

فیلم روضه خوانی مجید بنی فاطمه برای حامد سلطانی

زیادتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار روضه خوانی حدادیان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به نام نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با اون بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان گرامی می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و کوتاه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *