رقص سردار آزمون و لیلا بلوکات در مهمانی شبانه سر و صدا به پا کرد! [+فیلم لورفته]

[ad_1]

فیلم منتشر شده از رقص سردار آزمون و لیلا بلوکات در یک مهمانی خصوصی در اینستاگرام جنجال به پا کرد و برای کاربران جلب توجه کرد.

ویدئویی از رقص سردار ازمون در کافه ای که لیلا بلوکات هم وجود دارد فراوان سروصدا کرد. در ادامه با خبر رقص سردارآزمون لیلا بلوکات دنبال فیگار بمانید.

رقص سردار آزمون و لیلا بلوکات

رقص سردار آزمون در کنار لیلا بلوکات

رقص سردار آزمون و لیلا بلوکات
فیلم رقص سردار آزمون با لیلا بلوکات, فیلم رقص سردار آزمون در کنار لیلا بلوکات

فیلم رقص سردار آزمون با لیلا بلوکات جنجال به پا کرد!

در این ویدیو که با نیت خیرخواهانه مراسم تولدی برای افراد کم توان گرفته شده است، سردار آزمون در وجود لیلا بلوکات دست در دست این افراد می رقصد. فیلم رقص سردار آزمون در کنار لیلا بلوکات را در ادامه دید میکنید.

آزمون که رشته اسب‌سورای را در کنار فوتبال به شکل زبر دست دنبال می‌کند، بیمه را هم برای شغل خود جدی گرفته و اسب‌های خود را تحت لباس بیمه قرار می‌دهد.

سردار آزمون در دنیال فوتبال به فکر حضوری پرقدرت در دوره جدید بوندس لیگا و مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ است. سردار آزمون در گفتگوی تلویزیونی با اعلام اینکه کارهای ازدواجش تا خواستگاری نزد رفته گفت سپس از رقابت های جام جهانی ازدواج می کند.

زیادتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار رقص سردار آزمون و لیلا بلوکات سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به نام نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با اون بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان گرامی می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و کوتاه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *