دعوت شهربانو منصوریان از سجاد غریبی ؛ حمایت شگفت آور منصوریان از هالک ایرانی + [فیلم]

[ad_1]

دعوت شهربانو منصوریان از سجاد غریبی . منصوریان از سجاد غریبی برای وجود در باشگاهشان دعوت کرد. در ادامه مطلب سجاد غریبی شهربانو منصوریان دنبال فیگار باشید.

شهربانو منصوریان قهرمان ووشو در واکنش به شکست سجاد غریبی مقابل حریف قزاقستان گفت: یک هفته با من تمرینی کنی کل دنیا را شکست می‌دهی!

دعوت شهربانو منصوریان از سجاد غریبی

حمایت شگفت آور شهربانو منصوریان از هالک ایرانی + [فیلم]

سجاد غریبی شهربانو منصوریان
سجاد غریبی شهربانو منصوریان

شهربانو منصوریان که نزد از این سجاد غریبی را به مبارزه دعوت کرده بود، سپس از شکست هالک ایرانی مقابل رقیب قزاق از غریبی حمایت کرد و به او منظور داد تا زیر نظرش تمرین کند. شهربانو منصوریان (زاده ۸ بهمن ۱۳۶۴ در سمیرم) ووشوکار اهل ایران است. او هم‌چنین خواهر الهه و سهیلا منصوریان، دیگر ووشوکاران اهل سرزمین ایران است.

زیادتر بخوانید:

 حمایت شگفت آور منصوریان از هالک ایرانی + [فیلم]

در وزن ۷۰ کیلوگرم ساندای زنان، شهربانو منصوریان پس از استراحت در دور نخست، برابر «کریستینا نورازووا» از روسیه در ۲ راند متوالی، به برتری دست یافت و فینالیست شد.

زیادتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار دعوت شهربانو منصوریان از سجاد غریبی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به نام نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با اون بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان گرامی می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و کوتاه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *