دانلود فیلم آموزش شب زفاف

آموزش شب زفاف

دانلود فیلم آموزش های شب زفاف حجله (شب اول عروسی)
حذف شد
دانلود فیلم آموزش شب زفاف

[box] شب زفاف
در اصلاح به اولین شب بعد از ازدواج در زندگی زناشویی گفته می شود که در ان شب عروس و داماد با هم همبستر می شوند و نخستین تجربه جنسی صورت می گیرد.در قدیم رسم بر این بود که عروس و داماد پس از ورود به حجله و انجام رابطه جنسی دستمال خونی را مادر عروس به مادر داماد و اقوام نشان می دادند که البته این رسم دیگر اجرا نمی شود.
اگر شما در شب عروسی خود باکره هستید، احتمالا احساس بدی نسبت به آنچه در ماه عسل خود اتفاق می افتد دارید، اما واقعا نیازی به نگرانی نیست. این توصیه ها و راهنمایی های جنسی در ماه عسل کمک می کند تا همه چیز برای شما شیرین باشد.

نحوه ارتباط قبل از شب عروسی
اگر همسرتان در شب زفاف عصبی است، با او در مورد استرس و نگرانی اش صحبت کنید ،هرگز نباید در مورد مطرح شدن موضوع جنسی عصبی و یا خجالت زده باشید زیرا همسر شما شریک زندگیتان است و چیزی برای نگرانی در مورد آن نباید داشته باشید.همچنین اگر می خواهید از حاملگی جلوگیری کنید، صحبت کردن در مورد رابطه جنسی ایمن ضروری است.

چگونه در طول رابطه جنسی صحبت کنیم
مهمترین نکته، یادگیری نحوه ارتباط در رختخواب است.عصبی بودن برای بار اول طبیعی است.

از همسرتان بپرسید چه چیزی میخواهد و چه چیزی نمیخواهد، نگران نباشید ، از او سوالاتی بپرسید «میخوای امتحان کنیم؟ …» یا «آیا این احساس خوبی به تو میده؟» دانستن آنچه که هر یک از شما چه چیزی دوست دارد و چه چیزی دوست ندارید تجربه لذت بخش تری را برای شما فراهم می کند.

آیا اولین رابطه جنسی درد دارد؟
وقتی یک زن بکارت خود را از دست می دهد، آمدن کمی خون و داشتن درد طبیعی است. برای ایجاد حس لذت بخش تر، با صحبت هایی نرم در همین زمینه در خلق و خوی او نفوذ کنید.

شما همچنین می توانید از یک روغن خوب استفاده کنید و هچنین رابطه با کاندوم لاتکس بهتر است چون گلیسیرین ندارد و نمی تواند عفونت ایجاد کند.

و در آخر!
احساس اعتماد به نفس کنید زیرا اعتماد به نفس زیبایی درونی و بیرونی را افزایش میدهد. برای شب زفاف لباس زیر زنانه مناسب ببپوشید، نور اتاق را کم کنید و با چیدمان دکور مخصوص این شب و همچنین دانلود فیلم آموزش شب زفاف در زیرمی توانید لذت بیشتری از این شب ببرید.

[/box]

[box type=”info”] مشخصات آموزش
نام آموزش: آموزش شب زفاف
توسط: دکتر ژیلا فرخی
زبان: فارسی
فرمت: mp4
زمان: 19 دقیقه
حجم: 33 مگابایت
تاریخ انتشار: 1396
منتشر کننده: پونل
[/box]

[box type=”show”] نمایش آنلاین

ترس دختر خانم ها از شب زفاف

درد در هنگام اولین نزدیکی

 

[/box]

 

[box type=”download”] لینک های دانلود

[button icon=”times” color=”red”] به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه لینک دانلود مستقیم حذف شد[/button]

[/box]

[box type=”same”] در همین زمینه

[button link=”https://ponel.ir/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%B1%D9%88%D8%A7%D8%A8%D8%B7-%D8%B2%D9%86%D8%A7%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C/” icon=”play-circle” color=”teal”] دانلود فیلم آموزش رابطه زناشویی[/button]
[/box]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *