دانلود رمان شفق

دانلود رمان شفق

رمان ایرانی شفق فرمت پی دی اف pdf موبایل کامپیوتر
لینک دانلود قرار گرفت

دانلود رمان شفق

رمان شفق
درباره دختری زیبارو به نام شفق است که وی در یک بیمارستان پرستار است و پس از چند روز مرخصی به بیمارستان باز می گردد.وی پس از بازگشت از مرخصی در بیمارستان دکتری خوشتیپ به نام کامران هوشنگی روبرو می شود که تازه به آن بیمارستان آمده است.کامران پس از رفت و آمد های زیاد شفق رو عاشق خودش میکند.آزاد و آهو پسر دایی و دختر دایی کامران حرف هایی رو به شفق در مورد کامران می زنند که باعث عدم اعتماد شفق به کامران میشه ولی از اون جا که کامران به هرچی که می خواد میرسه شفق رو قانع میکنه که با اون ازدواج کند.
مشخصات کتاب
نام کتاب: شفق
نويسنده: فهیمه نادری فرد
زبان: فارسي
فرمت: pdf
صفحات: 229
حجم: 4 مگابايت
تاريخ انتشار: –
منتشر کننده: پونل

شفق چیست

گرگ و میش نوری است که از پراکندگی نور خورشید در اتمسفر فوقانی ، زمانی که خورشید در زیر افق قرار دارد، تولید می‌شود که پایین‌تر جو و سطح زمین را روشن می‌کند. کلمه گرگ و میش همچنین می تواند به دوره های زمانی که این روشنایی رخ می دهد اشاره کند.

هر چه خورشید در زیر افق کمتر باشد، گرگ و میش کم‌تر می‌شود (سایر عوامل مانند شرایط جوی برابر است). هنگامی که خورشید به 18 درجه زیر افق می رسد، روشنایی گرگ و میش تقریباً صفر می شود و گرگ و میش عصر به شب تبدیل می شود . هنگامی که خورشید دوباره به 18 درجه زیر افق می رسد، شب تبدیل به گرگ و میش صبح می شود. گرگ و میش به دلیل کیفیت متمایز خود، در درجه اول عدم وجود سایه ها و ظاهر اجسامی که در مقابل آسمان روشن قرار گرفته اند، از دیرباز در میان عکاسان و نقاشان محبوب بوده است، که اغلب از آن به عنوان ساعت آبی یاد می کنند ، پس از عبارت فرانسوی l’heure bleue . .

در قیاس با گرگ و میش عصر، کلمه گرگ و میش نیز گاهی اوقات به صورت استعاری استفاده می شود ، به این معنی که چیزی در حال از دست دادن قدرت و نزدیک شدن به پایان خود است. به عنوان مثال، ممکن است گفته شود افراد بسیار مسن «در گرگ و میش زندگی خود هستند». صفت جانبی برای گرگ و میش ، crepuscular است ، که ممکن است برای توصیف رفتار حیواناتی که در این دوره بیشتر فعال هستند استفاده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *