حق بیمه تولیدی عالم ۲۵۹ درصد رشد کرد


حق بیمه تولیدی بیمه عالم در چهار ماه نخست سال‌جاری ۹۰.۷۰۴ میلیارد ریال بوده که نسبت به وقت مشابه سال قبل رشدی ۲۵۹.۶ درصدی داشته است.
به شرح صفحه اقتصاد، در یک سنجیدن ساده، بین حق بیمه تولیدی 4 ماهه نخست سالجاری شرکت بیمه عالم نسبت به وقت تاریخ مشابه سال قبل مشخص می‌شود که رشد حق بیمه این شرکت بیمه‌ای 259.6 درصد بوده است.

این بررسی علامت می‌دهد که مجموع حق بیمه تولید شده توسط شرکت بیمه عالم در چهار ماه نخست سال قبل  25.222 میلیارد ریال بوده که این میزان در چهار ماه نخست سالجاری با رشدی 259.6 درصدی به رقم 90.704  میلیارد ریال رسیده است.

از مجموع کل حق بیمه تولیدی این شرکت در چهار ماهه نخست سالجاری، بالغ بر 69.4 درصد در رشته بیمه معالجه، 19.6 درصد بیمه شخص ثالث، 5.9 درصد بیمه‌های زندگی و 5.1 درصد در سایر رشته‌های بیمه‌‌ای بوده است.

ناگفته نماند که خسارت پرداخت شده توسط شرکت بیمه عالم در چهارماهه ابتدایی سالجاری نسبت به وقت مشابه سال قبل  3 درصد رشد داشته و نسبت خسارت پرداختی به حق بیمه تولیدی بیمه عالم از 64.7 درصد در سال قبل به 18.5 درصد در سالجاری رسیده است.

از مجموع کل خسارت پرداختی این شرکت بیمه‌ای در چهارماهه نخست سالجاری، سهم بیمه معالجه 51.1 درصد، بیمه شخص ثالث 37.9 درصد، بیمه‌های زندگی 6.8 درصد و سایر رشته‌های بیمه‌ای هم 4.2 درصد برآورد شده است.

همچنین، نسبت خسارت پرداختی به حق بیمه تولیدی در چهار ماهه نخست سالجاری 18.5 درصد بوده است.

کارنامه عملکرد شرکت بیمه عالم حاکی از اون است که این شرکت‌ 3 ماهه اول سال را با سود خالص  ۷,۷۵۶,۵۷۹ میلیون ریال به آخر رسانده و ضمن افزایش میزان ذخایر فنی و اندوخته‌گذاری‌های شرکت از زیان خالص سال قبل نیز عبور کرده است.

منبع: سریع آنلاین

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *