جدیدترین مدل های لباس بارداری 1401 شیک از اسپرت تا مجلسی

[ad_1]

مدل لباس جدید بارداری ۱۴۰۱ : بارداری یکی از حساس ترین دوران ها در زندگی هر خانمی است و در این دوران شیرین اما مقاوم خانم ها باید از لباس هایی استفاده کنند که در عین زیبایی راحت نیز باشند. لباس بارداری و حاملگی در انواع طرح و رنگ های مختلف موجود است و شما می توانید از بین این مدل های متنوع لباسی مناسب را برای پوشیدن انتخاب کنید، در ادامه مطلب جدیدترین مدل لباس بارداری مجلسی و اسپرت و راحتی ۱۴۰۱ را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد. مطلب دنبال ما باشید.

لباس بارداری زنانه 1401

جدیدترین مدل های لباس بارداری ۱۴۰۱ شیک از اسپرت تا مجلسی

هیچ دو اندامی مشابه هم نیستند. اندام هیچ دو خانم بارداری هم مانند نیست. پس نمی‌توان زمانی دقیق درباره خرید لباس بارداری اعلام کرد. اما سرنخ‌هایی وجود دارد که به شما علامت می‌دهد، دیگر باید کم‌کم به فکر خرید لباس باشید:زمانی که سپس از نوش‌جان‌کردن غذا، دیگر دکمه شلوارتان به‌راحتی بسته نمی‌شود،زمانی که حس نفخ به‌سراغتان می‌آید و همیشه معده‌تان حالت پُر دارد،شکم حالت برجسته پیدا می‌کند و نمود بارداری مشخص می‌شود،دکمه‌های پیراهن‌های دکمه‌دارتان دیگر تا پایان بسته نمی‌شوند.

پیراهن بارداری

راهنمای خرید

چند نکته در رابطه با خرید لباس بارداری

در دوران بارداری معمولا تعریق فراوان است. در چنین شرایطی، باید لباس‌هایی بخرید که امکان تردد هوا در آنها ممکن باشد. جنس نخ از همه جنس‌های دیگر مناسب‌تر است. البته در کنار این ویژگی، لباس‌های بارداری باید منعطف هم باشند و حالت ارتجاعی در بافتشان وجود داشته باشد. پس خوب تر است که به جنس‌هایی توجه کنید که تلفیقی از نخ و مواد ارتجاعی هستند. جنس اسپندکس یا لاکرا چنین چیزی است؛ این پارچه از فیبری مصنوعی صحیح می‌شود که خاصیت ارتجاعی دارد.

جنس لباس بارداری تابستانی

لباسی بخرید که سپس از بارداری در تاریخ شیردهی هم برایتان مناسب باشد. لباسی که طراحی مناسبی برای این کار دارد، سپس از زایمان هم به دردتان خواهد خورد. در نظرگرفتن این داستان هم زحمت خرید دوباره را کم می‌کند و هم دلیل می‌شود که هزینه کمتری بپردازید.

لباس‌هایی از جنس الیاف مصنوعی همانند نایلون و آکریلیک ابدا و ابدا توصیه نمی‌شوند. این لباس‌ها سد از تفریح آزادانه هوا در بافت پارچه می‌شوند و اذیتتان می‌کنند. ضمن اینکه پوست بدن در دوران بارداری هم تحریک‌پذیر می‌شود و چنین الیافی می‌توانند پوست را رنجیده و عصبی کنند.

پیراهن مناسب دوران شیر دهی

کفش‌های جلوباز معمولا انتخاب بهتری برای دوران بارداری هستند چون در این دوران انگشت‌ها کمی باد می‌کند و متورم می‌شود. البته به دوره بارداری هم باید توجه کرد. اگر دوران حاملگی‌تان در روزهای سرد می‌گذرد، امکان پوشیدن صندل تخت و جلوباز را نخواهید داشت. پس خوب تر است که در خرید کتانی‌های راحتی به‌دنبال این باشید که انتخابتان یک سایز از سایز ساده‌تان زیادتر باشد. راحتی بهترین چیزی است که باید در این دوران در نظر بگیرید. پس کفش‌های راحت به پا کنید و دور پاشنه‌بلندها را دست‌کم ۹ ماه خط بکشید.

مانتو بارداری

چند استایل خوشگل در دوره بارداری

از انتخاب طرحدارها نترسید؛ خالخالی بپوشید، به جستجو گلدارها بروید و خود را از استایل‌هایی جذاب و ویژه محروم نکنید. این روزها دیگر لباس‌های متنوعی برای بارداری در بازار وجود دارد. برای انتخاب و خرید لباس بارداری دستتان دوباره است. پس خود را محدود نکنید و این فکر را نداشته باشید که باید با خوش‌استایل‌بودن تا ۹ماه خداحافظی کنید. ابدا این‌طور نیست. کوشش کنید شیک باشید.

پیراهن مجلسی بارداری

کت‌های گشاد هم می‌توانند گزینه مطلوبی برای دوران بارداری باشند. این کت‌ها برای دوران سپس از بارداری هم به کمکتان می‌آیند و در استایل‌های مختلف استفاده می‌شوند. می‌توانید با پیراهن زیر این کت‌ها، استایلی جذاب داشته باشید یا کت را با شلوار بپوشید. دستتان در نظم‌دادن انواع استایل رسمی و نیمه‌رسمی هم دوباره است.

لباس راحتی بارداری

لباس بارداری شیک ۲۰۲۲

ست لباس بارداری

راهنمای خرید لباس بارداری

شلوار بارداری

دنبال ما باشید

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *