توقف سه روزه کوشش سامانه‌های الکترونیکی بیمه‌ای فراهم‌ اجتماعی برای ارتقا و به‌روزرسانی 

[ad_1]

کوشش سامانه‌های الکترونیک بیمه‌ای سازمان فراهم‌‌اجتماعی از 13 مرداد به وقت سه روز برای ارتقای بانک‌های اطلاعاتی سرویس‌های بیمه‌ای متوقف می‌شود.
به شرح صفحه اقتصاد به تعریف از روابط‌عمومی سازمان فراهم‌‌اجتماعی، توقف کوشش سامانه‌های بیمه‌ای به‌منظور ارتقای بانک‌های اطلاعاتی و بهبود عملکرد خدمات مرتبط با این سامانه‌ها انجام می‌شود و در این وقت که مصادف با تعطیلات آخر هفته و نیز تعطیلات ایام تاسوعا و عاشورای حسینی است، تمامی سرویس‌های بیمه‌ای به جز سرویس استحقاق معالجه از دسترس خارج می‌شوند.
براساس این شرح، تاریخ توقف کوشش سرویس‌های بیمه‌ای در میانه ماه و بین تعطیلات رسمی انتخاب شده است تا بیمه‌شدگان و کارفرمایان محترم با کمترین محدودیت ممکن مواجه شوند و برای استفاده از خدمات در روزهای آتی مهلت کافی داشته باشند. همچنین برای اون دسته از کارفرمایان یا بیمه‌شدگانی که تاریخ پرداخت اقساط حق بیمه، بیمه سربازی و… آنان در این بازه زمانی قرار گرفته است، تمهیدات واجب اتخاذ شده تا بتوانند سپس از رفع محدودیت، اقساط خود را پرداخت کنند. همچنین ارسال ابلاغ‌های قانونی پرداخت حق بیمه نیز در این بازه زمانی متوقف خواهد شد.

واجب به ذکر است سامانه نسخه الکترونیک فراهم‌‌اجتماعی در این ایام در دسترس پزشکان و مراکز درمانی قرار دارد و صرفاً عکس بیمه‌شدگان و بازنشستگان در این سامانه قابل رویت نخواهد بود و احراز هویت بیمه‌شدگان فراهم‌‌اجتماعی با استفاده  از کارت شناسایی عکس‌دار انجام خواهد شد.

سازمان فراهم‌‌اجتماعی همچنین شماره تلفن مرکز ارتباطات و نظارت مردمی این سازمان را که در این ایام به‌شکل شبانه‌روزی، اطلاعات و راهنمایی‌های مورد‌نیاز را به مخاطبان و ذ‌ی‌نفعان ارائه خواهد کرد، 1420 اعلام کرده است که بدون نیاز به شماره‌گیری کد و با استفاده از تلفن پابرجا و تلفن دنبال قابل دسترسی است.

 

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

[کل: 0 میانگین: 0]

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *