تاریخ روز جهانی بدون بچه در تقویم 1401 چه روزی است؟

[ad_1]

یکی از روزهای جذاب تقویم جهانی روز جهانی بدون بچه ( فرزند) می باشد، این روز مخصوص کشانی است که به هر دلیلی ترجیح داده اند که زندگی خود را بدون فرزند آوری بگذرانند، در این مطلب از صفحه اقتصاد تصمیم داریم ” تاریخ دقیق روز جهانی بدون بچه در تقویم ۱۴۰۱ چه روزی است؟” را بررسی کنیم . با ما دنبال باشید.

روز جهانی بدون کودکان هر سال در 1 آگوست برگزار می شود. در این روز، حمایت خود را علامت دهید و به کسانی که با آراستگی میل زندگی بدون کودک را انتخاب می کنند، احترام بگذارید. تربیت فرزندان یک زندگی پر ارزش است. به نظر می رسد داشتن خانواده قدم عظیم بعدی در جستجوی ما در بزرگسالی است. با این حال، برخی ترجیح می دهند بدون فرزند بمانند. این روز ویژه که در ابتدا به نام روز غیر والدین شناخته می شد، به ما یادآوری می کند که بچه دار شدن باید یک انتخاب باشد، نه یک صبر. بیشتر زمان‌، افرادی که بچه دار نشدن را انتخاب می کنند، حتی از سوی افراد خانواده با تمسخر مواجه می شوند. در ادامه تاریخ دقیق روز جهانی بدون بچه [فرزند] را در تقویم شمسی، میلادی و قمری ارائه داده ایم.

تاریخ روز جهانی بدون بچه در تقویم ۱۴۰۱ چه روزی است؟

تاریخ روز جهانی بدون بچه [فرزند] در سال 1401

 

تاریخ دقیق روز جهانی بدون بچه [فرزند] 1401 در تقویم شمسی مصادف است با:

روز دوشنبه، ۱۰ مرداد ۱۴۰۱

تاریخ دقیق روز جهانی بدون بچه [فرزند] در تقویم میلادی سال 2022 مصادف است با:

Monday, August 1, 2022

۱ آگوست ۲۰۲۲
2022-08-01

 

تاریخ دقیق روز جهانی بدون بچه [فرزند] در تقویم قمری سال 1401 مصادف است با:

الاثنین‬، ٣ محرم ١٤٤٤
۱۴۴۴/۰۱/۰۳

تاریخ روز جهانی بدون بچه در تقویم ۱۴۰۱ چه روزی است؟

چگونه روز جهانی بدون بچه [فرزند] را مهمانی بگیریم؟

دوستان بدون فرزند خود را با تشویق آنها به ادامه زندگی که انتخاب می کنند، خوشحال کنید. یا اگر می‌خواهید همه چیز را ساده نگه دارید، یک تبریک برای دوست های بدون فرزندتان بفرستید و به آنها بگویید که چقدر آنها را تمجید می‌کنید.  شاید بچه نداشتن به حساب خودخواهی بشر گذاشته شود اما طرفداران این راه زندگی برعکس تصور عمومی معتقدند آنها دارند بچه نداشتن نوعی از خودگذشتگی است. چون غریزه بچه دار شدن، در وجود خود، یکی از خودخواه ترین رفتارهای بشری است. این « حرکت اجتماعی» می خواهد علامت دهند که سبک زندگی بدون بچه، راه مناسبی از زندگی می تواند باشد.

تاریخچه روز جهانی بدون بچه [فرزند]

تحقیقات علامت می دهد که روز جهانی بدون کودکان در سال 1972 توسط الن پیک و شرلی رادل به نمایندگی از سازمان مردمی غیر والدین شروع شد. از اون تاریخ، این سازمان همچنان یک سیستم حمایتی حیاتی برای بزرگسالان بدون فرزند در سراسر دنیا است. بدون شک پابرجا کردن در طول سالیان، زندگی بدون فرزند یک زندگی پر است. این روز بر حمایت از زوج‌هایی تاکید دارد که برای بچه دار نشدن اختیاری، مورد انتقاد، ملامت و تمسخر قرار گرفته اند. برخی از زوج‌ها با تصمیم خود می‌خواهند بچه دار نشوند و این مسئله نباید به نام یک ضعف و ناتوانی برای اون‌ها شمرده شود. بر خلاف تصور عموم که بچه دار نشدن نوعی خودخواهی محسوب میشود، طرفداران این سبک معتقدند بچه نداشتن نوعی از خودگذشتگی است. چون غریزه بچه دار شدن، در وجود خود، یکی از خودخواه‌ترین رفتار‌های بشری است. بنابراین این روز روزی است که به ما یاد آوری میکند که فرزند نداشتن نوعی مشکل نیست بلکه ممکن است برخی از زوجین خودشان این انتخاب را بکنند که نتیجه ازدواج و زندگی مشترکشان فرزندی نباشد. بنابراین در این روز برای بیاوریم که با سخن و یا رفتارمان افرادی را که فرزند ندارند و به خواسته خودشان بچه دار نمی شوند را اذیت ندهیم.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

[کل: 1 میانگین: 5]

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *