تاریخ انتشار سریال Andor + [نخستین تریلر سریال + پوستر]


تاریخ انتشار سریال Andor با بازی دیگو لونا، محصول استریم دیزنی پلاس مشخص شد. همزمان با اعلام تاریخ انتشار سریال، اولین ویدیو رسمی از این سریال منتشر شد.

سریال Andor یک سریال دو فصلی بوده که دوره دوم اون در سال آینده میلادی قرار است ساخته شود. در ادامه دنبال با جزئیات خبر انتشار این سریال دنبال ما باشید.

تاریخ انتشار سریال Andor

تریلر سریال آندور

اولین تیزر رسمی از سریال adnor
اولین ویدیو رسمی از سریال adnor

اندور یک مجموعهٔ تلویزیونی آمریکایی رو به پخش است که توسط تونی گیلروی برای سرویس استریمینگ دیزنی پلاس ساخته شده‌است. این نزد‌درآمدی بر فیلم روگ وان (۲۰۱۶) از جنگ ستارگان است که قصـه کاسیان اندور را پنج سال نزد از وقایع این فیلم روایت می‌کند.

قصـه این سریال پنج سال قبل از فیلم Rogue One جریان دارد. دیگو لونا در این سریال به ایفای مجدد نقش کاسین آندور می‌پردازد. آدریا آرجونا، استلان اسکاشگورد، فیونا شاو، دنیس گاف، کایل سالر، جنویو اورایلی و فارست ویتاکر از دیگر بازیگران این سریال هستند.


زیادتر بخوانید:


لوکاس‌فیلم در نوامبر ۲۰۱۸ ساخت مجموعه‌ای با تمرکز بر شخصیت اندور را اعلام کرد. سپس دیه‌گو لونا به این پروژه پیوست و استیون شیف برای رتبه شورانر این مجموعه انتخاب شد.

در آوریل ۲۰۲۰، تونی گیلروی که یکی از نویسنده‌های روگ وان بود، در رتبه سازنده و شورانر جایگزین استیون شیف شد. فیلم‌برداری در اواخر نوامبر ۲۰۲۰ شروع شد و تونی گیلروی به‌دلیل همه‌گیری کووید-۱۹ نتوانست طبق برنامه این پروژه را مدیریت کند.

فیلم‌برداری در استودیوهای پاین‌وود لندن و در دور و بر انگلستان و اسکاتلند انجام شد و تا سپتامبر ۲۰۲۱ به آخر رسید.

دوره اول این سریال 12 قطعه دارد. دوره دوم اون هم 12 قسمتی می‌باشد که فیلمبرداری اون از سال آینده میلادی شروع می‌شود.

شروع انتشار با پخش سه قطعه ابتدایی: ١۴٠١/٠۶/۳۰

تریلر سریال andor

زیادتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تاریخ انتشار سریال Andor سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به نام نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با اون بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان گرامی می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و کوتاه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *