تاریخ انتشار انیمه سریال cyberpunk edgerunners +[تریلر]


تاریخ انتشار انیمه سریال cyberpunk edgerunners مشخص شد. این انیمه با همکاری سی‌دی پراجکت رد و استودیو ساخته شده. در ادامه با تریلر این انیمه دنبال ما باشید.انیمه سریال cyberpunk edgerunners محصول نتفلیکس است که بر پایه بازی Cyberpunk 2077 ساخته شده است. در ادامه دنبال با جزئیات این خبر دنبال ما باشید.

تاریخ انتشار انیمه سریال cyberpunk edgerunners

تاریخ پخش cyberpunk edgerunners

 تاریخ انتشار سایپرپانک
تاریخ پخش انیمه cyberpunk edgerunners

سایبِرپانک یکی از زیرسبک‌ها در قصـه‌های علمی-تخیلی است. سایبرپانک همچنین یکی از زیرسبک‌های قصـه‌های پادآرمان‌شهری، یعنی جوامع قهقرایی آینده به‌شمار می‌آید.


زیادتر بخوانید:


تمرکز داستان در سبک سایبرپانک بر علمی‌های پیشرفته همانند علمی کامپیوتر، ارتباطات و سایبرنتیک، توأم با ازهم‌گسیختگی نظم اجتماعی است.

داستان کتاب‌های سایبرپانک معمولاً حول اساس ستیز بین هکرها، هوشمندان مصنوعی و شرکت‌های غول‌آسا می‌چرخد.

مکان و تاریخ این قصـه‌ها در شروع زیادتر فضاهای دوردست بوده ولی بعداً زیادتر در آینده کره زمین قرار گرفته‌است.

شهرهای این آینده، معمولاً حالتی منتفی و ضدایده‌آلی دارند ولی تحرک و تنوع فراوان نیز از مشخصه‌های بی بدیل آنهاست.

زیادتر جو دو سر فیلم‌های سایبرپانکی بازتاب‌دهنده سبک فیلم سیاه film noir هستند و نوشته‌های سایبرپانکی نیز از شگردهای سبک تخیلی-کارآگاهی و کارگاهی استفاده می‌کنند.

سایبرپانک ۲۰۷۷ یک بازی ویدئویی در سبک نقش‌آفرینی اکشن است که توسط سی‌دی پروجکت رد توسعه و در ۱۰ دسامبر ۲۰۲۰ برای مایکروسافت ویندوز، گوگل استادیا، و کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان منتشر شده‌است.

همان‌طور که در اسم این بازی مشخص‌است، سایبرپانک ۲۰۷۷ در سال ۲۰۷۷ جریان دارد و در شهر نایت‌سیتی، ربات‌ها، خودروها و چیزهای آینده‌نگر زیادی وجود دارد.

تریلر انیمه cyberpunk edgerunners

این انیمه با همکاری سی‌دی پراجکت رد و استودیو Trigger براساس بازی Cyberpunk 2077 ساخته شده است. هیرویوکی ایمایشی از کارگردانان و آکیرا یامائوکا آهنگسازی این انیمه را برعهده دارد.

تاریخ انتشار انیمه سریالی سایپرپانک مهرماه ۱۴۰۱ خواهد بود.

زیادتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تاریخ انتشار انیمه سریال cyberpunk edgerunners سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به نام نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با اون بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان گرامی می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و کوتاه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *