بهترین فیلم های ابرقهرمانی به رهبری زنان + [عکس]

[ad_1]

بسیاری از فیلم‌های ابرقهرمانی، شخصیت اول اون‌ها زن هستند و گروهی را مدریت می‌کنند. دنبال ما باشید تا به بهترین فیلم های ابرقهرمانی به رهبری زنان بپردازیم.

اکثر فیلم‌های ابرقهرمانی (توانا ترین ابر قهرمان های دی سی و مارول) بر روی کاراکترهای مرد تمرکز دارند و از لحاظ قدرت و تعداد قصـه‌های روایت شده به زنان برتری دارند. ابرقهرمانان زن زیادی هم وجود دارند که می‌توانند تاثیرات زیادی در دنیای سینمایی ابرقهرمانان داشته باشند. معمولاً این دسته از کاراکترها دسته کم گرفته می‌شوند و استفاده مناسبی از اون‌ها نمی‌شود.

برخی از کمپانی‌های فیلم سازی (بهترین فیلم های مارول و دی سی)، قیلم‌هایی با محوریت کاراکتر زن تولید کرده‌اند که فراوان نقش اون‌ها را در دنیای سینمایی ابرقهرمانی (بهترین فیلم ها و سریال های ابرقهرمانی 2021) و… به چهره بیننده می‌کشد. این فیلم‌ها نمونه‌ای از قدرت و شجاعت اون‌ها است که نباید دست کم گرفته شود.

اگر چه از چند سال اخیر به این داستان توجه بیشتری شده و کاراکترهای زن بیشتری به دنیای ابرقهرمانی اضافه شده‌اند و همچنان فیلم‌هایی با موضوعیت رهبری زنان (بهترین گروه های ابرقهرمانی) در حال ساخت است. در این مقاله تصمیم داریم تا بهترین فیلم های ابرقهرمانی به رهبری زنان را به شما معرفی کنیم.

بهترین فیلم های ابرقهرمانی به رهبری زنان

ابرقهرمانانی از جنس متفاوت

شما می‌توانید فهرست بهترین فیلم های ابرقهرمانی به رهبری زنان را در یک دید در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین فیلم های ابرقهرمانی به رهبری زنان
بهترین فیلم های ابرقهرمانی به رهبری زنان

کاراکترهای زن، در فیلم‌ها و سریال‌های (بهترین فیلم ها و سریال های تینیجری 2022) هالیوود پابرجا کرده‌اند که می‌توانند رهبران فراوان خوبی باشند و شروران (بهترین شخصیت های شرور انیمیشن های دیزنی بر پایه IMDB) فراوان سطح بالا را هم شکست دهند. تا انتهای مقاله دنبال ما باشید تا بهترین فیلم های ابرقهرمانی به رهبری زنان را به شما معرفی کنیم.

X-Men: Dark Phoenix (2019)

بهترین فیلم های ابرقهرمانی به رهبری زنان
ابرقهرمانی ترین فیلم ها به رهبری زنان

در حالی که در فیلم “مردان ایکس: ققنوس سیاه” (بهترین کمیک های مردان ایکس) مردانی نیز در نقش‌های اصلی وجود دارند، کل قصـه حول اساس ژان گری می‌چرخد. این با ضربه خوردن او توسط یک انرژی شروع می‌شود که فراوان زیاد توانایی‌های تله پاتیک و حرکتی او را افزایش می‌دهد. قدرت جدید به سرعت او را خراب کرد و او به تهدیدی برای تمام بشریت تبدیل شد و این کار مردان ایکس است که او را متوقف کنند.

علی‌رغم اینکه فیلم بر پایه یک خط داستانی کمیک (بهترین فیلم های کمیک بوکی ؛ فیلم های کمیک چیست ؟) فراوان محبوب ساخته شده و بازیگرانی عالی از جمله سوفی ترنر، جیمز مک آووی و مایکل فاسبندر دارد، اما فیلم فراوان متوسطی است. با این حال، همه چیز بد نیست زیرا دارای جلوه‌های بصری نگاه دقیق کننده‌ای می‌باشد. بازی عالی سوی ترنز این فیلم را به یکی از برترین فیلم های ابرقهرمانی به رهبری زنان تبدیل می‌کند.

Wonder Woman: Bloodlines (2019)

بهترین فیلم های ابرقهرمانی به رهبری زنان
بهترین فیلم ابرقهرمانی به رهبری زنان

انیمیشن‌های دی‌سی برای جلوه‌های بصری خوشگل و اجرای صوتی توانا خود شناخته می‌شوند. یکی از این فیلم‌ها “زن حیرت انگیز: خط‌ ها خون” (بهترین کمیک های واندر وومن) است، اگرچه بهترین انیمیشن ماجرایی دی‌سی نیست. این انیمشین در بین فیلم های برتر ابرقهرمانی به رهبری زنان قرار می‌گیرد و قدرت رهبری و شجاعت واندر وومن را به عکس می‌کشد.

در این انیمیشن، قهرمان در مقابل شرکت ویلینی قرار می‌گیرد که یک دختر کم سن را متقاعد می‌کنند تا به هدف آنها بپیوندد. واندر وومن (بهترین انیمه های شونن با قهرمان زن) باید او را نجات دهد و نقشه‌های سازمان شیطانی را متوقف کند. روزاریو داوسون برای ایفای نقش عالی این انیمیشن را جزو جذاب‌ترین آثار دی‌سی قرار می‌دهد.

Birds Of Prey (2020)

بهترین فیلم های ابرقهرمانی به رهبری زنان
فیلم های برتر ابرقهرمانی به رهبری زنان

مارگو رابی در فیلم پرندگان شکاری در نقش هارلی کویین (بهترین کمیک های هارلی کویین از دید سایت فیگار) بازی می‌کند که در آستانه دوری از جوکر است. او به تعدادی از زنان قدرتمند دیگر از جمله قناری سیاه، شکارچی و رنه مونتویا پی در پی است. تمام زندگی اون‌ها پس از اینکه کاساندرا کاین کم سن یک الماس مهم را از رومن سیونیس می‌دزدد، در هم تنیده می‌شود.

اگرچه فیلم “پرندگان شکاری” فیلم کاملی نیست، اما به دلیل منظره‌‌های اکشن (بهترین فیلم های اکشن نتفلیکس) سریع و شیک، تماشای اون مشغول‌کننده است. ناگفته نماند که رابی در نقش کوپید جنایت فراوان عالی ظاهر می‌شود. این فیلم با تمام نقاط ضعف و مشکلاتش جزو بهترین فیلم ابرقهرمانی به رهبری زنان قرار خواهد گرفت، زیرا همکاری و نشان زنان در این فیلم به خوبی دیده شد.

Lucy (2014)

بهترین فیلم های ابرقهرمانی به رهبری زنان
برترین فیلم های ابرقهرمانی به رهبری زنان

لوسی جزو فیلم‌هایی نیست که هنگامی به ژانر ابرقهرمانی (بهترین کمیک های غیر ابرقهرمانی) فکر می‌کنیم به یاد اون بیوفتیم، اما این فیلم در مورد زنی با قدرت های مافوق بشری است که از کسانی که به او ظلم کرده‌اند انتقام می‌گیرد؛ بنابراین مطمئناً در این ژانر می‌تواند قرار بگیرد. علاوه بر اون می‌توان این فیلم را جزو ابرقهرمانی ترین فیلم ها به رهبری زنان محسوب کرد، زیرا تمام اتفاق در مورد یک زن روایت می‌شود که به دنبال انتقام است.

با این حال، شخصیت اصلی کل فیلم را صرف مبارزه (بهترین بازی های مبارزه ای بر پایه متاکریتیک) نمی‌کند. او همچنین تلاش می‌کند شرایط جدید خود را درک کند در حالی که توانایی‌های جسمی و ذهنی او فراوان فراتر از محدودیت‌های انسانی است. ژانر علمی در فیلم بیشتر مورد انتقاد قرار می گیرد، اما این فیلم یک ماجراجویی جذاب با طراحی منحصر به فرد می‌باشد. علاوه بر اون، اسکارلت جوهانسون در این فیلم فراوان عالی ظاهر می‌شود و بازی عالی‌ای را به نمایش می‌گزارد.

The Powerpuff Girls Movie (2002)

بهترین فیلم های ابرقهرمانی به رهبری زنان
بهترین فیلم های ابرقهرمانی به رهبری زنان

بلوسام، بابلز و باتر کاپ سه تا از سرشناس‌ترین ابرقهرمانانی (بهترین فیلم های ابرقهرمانی مانند بتمن 2022) هستند که از کمیک سرچشمه نگرفته‌اند. این انیمیشن بر پایه سریال کلاسیک Cartoon Network ساخته شده است.

این انیمیشن (بهترین انیمه‌ها و انیمیشن‌ها) داستانی را برای دختران قهرمان روایت می‌کند و علامت می‌دهد که چگونه آنها به قهرمانان مبارزه با جرم و جنایت تبدیل شده‌اند. منظره‌‌های مبارزه در این انیمیشن فراوان شور انگیز است و کمدی فراوان خوبی دارد. در واقع، به جای یک انیمیشن، یک قطعه طولانی از سریال به نظر می‌رسد، اما باید این‌گونه باشد زیرا دور شدن بیش از حد از قصـه اصلی می‌توانست مشکلاتی را برای این دلیل‌ به وجود بیاورد.

The Old Guard (2020)

بهترین فیلم های ابرقهرمانی به رهبری زنان
بهترین فیلم های ابرقهرمانی به رهبری زنان

جای سوال است که آیا فیلم “نگهبانانی از دیرباز” باید به نام یک فیلم ابرقهرمانی در نظر گرفته می‌شود یا خیر؟ زیرا نویسنده فیلم اینجور فکر نمی‌کند، اما مطمئناً به اندازه کافی با مشخصات این ژانر مطابقت دارد تا یکی از اون‌ها در نظر گرفته شود. این فیلم تیمی از مزدوران را علامت می‌دهد که همگی قدرت یکسانی دارند و نمی‌توانند بمیرند. متأسفانه کسانی در مورد توانایی پنهان آنها پی می‌برند؛ بنابراین آنها باید برای محافظت از آزادی خود بجنگند.

شارلیز ترون در این فیلم در نقش یکی از همیشگی ها به نام اندی بازی می‌کند. این بازیگر در این نقش عالی عمل می‌کند زیرا دلیل می‌شود شخصیت یک آدم بد واقعی (شرورترین شخصیت های مارول) در فیلم حس شود. این فیلم علاوه بر داشتن نقش اول عالی، حاوی سکانس‌های اکشن شور‌انگیزی است و قدرت‌های هر شخصیت را به خوبی به عکس می‌کشد که برای بیننده جذابیت فراوان زیادی دارد.

Captain Marvel (2019)

بهترین فیلم های ابرقهرمانی به رهبری زنان
بهترین فیلم های ابرقهرمانی به رهبری زنان

اولین فیلم انفرادی زن دنیای مارول (بهترین منظره‌ های مبارزه زنان در دنیای سینمایی مارول از دید سایت فیگار)، فیلم کاپیتان مارول است. این فیلم قصـه یکی از توانا ترین قهرمانان مارول را بیان می‌کند. در این فیلم، او به شکل تصادفی روی زمین فرود می‌آید و به آهستگی شروع به بازیابی خاطرات از دست رفته خود می‌کند. در همین حال، یک جنگ کهکشانی بین کری و اسکرول‌ها در حال وقوع می‌باشد.

همانطور که از یک فیلم مارول (تاریک ترین جدول زمانی کتاب های کمیک مارول) صبر می‌رود، طنز فراوان و سکانس‌های خوش ساختی در اون گنجانده شده است، اما این فیلم نیز طرح فراوان جذابی دارد و در بین فیلم‌های مارول در درجه خاصی قرار می‌گیرد. همچنین، بری لارسون به نام قهرمان قصـه فراوان درخشان است، زیرا توانایی اون را دارد تا در یک ثانیه از حالت شوخ طبعی به حالت جدی تبدیل شود.

Ant-Man And The Wasp (2018)

بهترین فیلم های ابرقهرمانی به رهبری زنان
بهترین فیلم های ابرقهرمانی به رهبری زنان

یکی از فیلم‌های مارول که دو شخصیت اول دارد، مرد مورچه‌ای (بهترین کمیک های مرد مورچه ای) و زنبورک است. در این فیلم دنیای ماورل، دو شخصیت اصلی تلاش می‌کنند جانت ون داین را از قلمرو کوانتومی به دنیای خارج بازگردانند. یکی از شخصیت‌های اصلی فیلم زنبورک می‌باشد که با ایفای نقش اونجلین لیلی ارتباط خوبی با پاول راد برقرار کرده است.

در طول فیلم، این دو بازیگر با هم لحظات خنده دار (بهترین فیلم های کمدی 2022) و خوبی را ساختن می‌کنند. این فیلم کاملاً کمدی نیست و عمق فراوان زیادی در قصـه فیلم وجود دارد. این فیلم روایت گم شدن مادر هوپ را به عکس می‌کشد که به یکی از ناراحت‌ترین سناریوهای مارول تبدیل می‌شود. این فیلم در اکثر مواقع حول اساس وجود و با ارزش و مهم بودن زنان می‌چرخد که دلیل شده در این لیست از اون اسم برده شود.

Wonder Woman (2009)

بهترین فیلم های ابرقهرمانی به رهبری زنان
بهترین فیلم های ابرقهرمانی به رهبری زنان

انیمیشن زن حیرت انگیز که در سال 2009 منتشر شد قصـه فرار خدای شیطانی، آرس از دنیای آمازونی را روایت می‌کند.این انیمیشن خشن‌تر از چیزی است که فکرش را می‌کنید و اون روحیه خشن و پوسته‌های بی رحمی ابرقهرمان قصـه را به عکس می‌کشد. این انیمیشن سکانس‌های جنگ فراوان جذابی دارد. واندر وومن در این انیمیشن تلاش دارد تا این خدای شیطانی را ردیابی و به زندان برگرداند.

Wonder Woman (2017)

بهترین فیلم های ابرقهرمانی به رهبری زنان
بهترین فیلم های ابرقهرمانی به رهبری زنان

فیلم زن حیرت انگیز با کارگردانی پتی جنکینز یکی از فیلم های کم یاب دنیای دی‌سی (بهترین فیلم های دی سی 2022 (DC) ) است که مورد علاقه منتقدان و طرفداران قرار گرفته است. در این فیلم، دایانا خود را در میانه جنگ جهانی اول می‌بیند که تلاش می‌کند مکان خدای جنگ، آرس را بیابد و بکشد. قصـه این فیلم با انیمیشن 2009 این شخصیت که در قسمت قبلی معرفی شد شباهت زیادی دارد.

نقش دایانا را گال گدوت بازی می‌کند که تصویری تقریباً عالی از جنگجوی آمازون ارائه کرده است. این کمک کرد که او چنین شیمی عالی‌ای با کریس پاین، بازیگر نقش استیو ترور داشته باشد. سکانس‌های اکشن (بهترین فیلم های اکشن 2021) نیز به همان اندازه عالی هستند، زیرا علاوه بر مبارزه نهایی، مبارزات اواسط فیلم هم فراوان تأثیر گذار هستند و این منظره‌ ها را می‌توان جزو بهترین سکانس‌های اکشن دنیای دی‌سی در نظر گرفت.

زیادتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم های ابرقهرمانی به رهبری زنان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به نام نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با اون بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان گرامی می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و کوتاه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

سوال های متداول

آیا فیلم لوسی ژانر ابرقهرمانی دارد؟

به طور کلی این فیلم یک شخصیت ابرقهرمان را به عکس نمی‌کشد، اما ویژگی‌های فیلم با ژانر ابرقهرمانی مطابقت زیادی دارد.

آیا انیمیشن زن حیرت انگیز 2009 با فیلم اون ارتباط دارد؟

خیر. این انیمیشن با فیلم زن حیرت انگیز ارتباطی ندارد و تنها قصـه اون‌ها به یکدیگر شباهت دارد.



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *