بهترین ارتش شیطانی در دنیای سینمایی مارول (MCU) + [عکس و تحلیل]


شرورهایی در فیلم‌های مارول وجود داشتند که از ارتش‌های بزرگی استفاده می‌کردند. دنبال ما باشید تا به بهترین ارتش شیطانی در دنیای سینمایی مارول (MCU) بپردازیم.

در دنیای سینمایی مارول شروران زیادی در قصـه‌های مختلف وجود داشتند که با استفاده از ارتش عظیم خود با قهرمانان قصـه مبارزه می‌کردند. در واقع اکثر شروران برای رسیدن به خواسته خود از یک ارتش فراوان توانا و شیطانی استفاده می‌بردند. کمپانی مارول (بهترین فیلم های مارول 2022) در ساخت این ارتش‌ها و جنگ بین اون‌ها و قهرمانان فراوان استاد است و می‌داند که طرفداران دقیقاً چه چیزی را می‌خواهند.

اکثر مواقع در فیلم‌های انتقام جویان (بهترین کمیک های انتقام جویان) شاهد اینگونه ارتش‌ها بودیم و جنگ بین اون‌ها و قهرمانان را دیدیم. شرورانی (شرورترین شخصیت های مارول) همانند لوکی، تانوس و… فراوان قدرتمند هستند، اما تعداد فراوان کمی بین اون‌ها وجود دارند که می‌توانند به تنهایی با قهرمانان درون جنگ شوند؛ بنابراین اون‌ها برای رسیدن به هدف خود از یک ارتش شیطانی استفاده خواهند کرد.

این ارتش‌ها فراوان پرخطر و قدرتمند هستند و مواجهه قهرمانان (15 ابرقهرمان شکنجه شده در کمیک ها) با اون‌ها فراوان دشوار است. در این مقاله تصمیم داریم تا بهترین ارتش شیطانی در دنیای سینمایی مارول (MCU) به شما معرفی کنیم.

بهترین ارتش شیطانی در دنیای سینمایی مارول (MCU)

عظیم ترین ارتش مارول

شما می‌توانید فهرست بهترین ارتش شیطانی در دنیای سینمایی مارول (MCU) را در یک دید در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین ارتش شیطانی در دنیای سینمایی مارول (MCU)
بهترین ارتش شیطانی در دنیای سینمایی مارول (MCU)

مارول در طول فیلم‌های سینمایی خود تا به حال ارتش‌های شیطانی زیادی در مقابل قهرمانان خود به عکس کشیده است. با ما دنبال باشید تا به بهترین ارتش شیطانی در دنیای سینمایی مارول (MCU) بپردازیم.

ارتش هایدرا

بهترین ارتش شیطانی در دنیای سینمایی مارول (MCU)
بهترین ارتش شیطانی دنیای مارول

یکی از شروران (بهترین کمیک بوک های ریدلر ؛ شرور باهوش شهر گاتهام) عظیم در فیلم‌های مارول که تاثیرات بسیاری در قصـه اون‌ها داشت هایدرا بود. هایدرا اولین بار در فیلم کاپیتان آمریکا : اولین انتقام جو معرفی شد و در فیلم دوم اون، یعنی کاپیتان آمریکا : سرباز زمستان هم شرور اصلی فیلم بود. این ارتش کوشش در کنترل دنیا داشتند و به هر روشی که می‌توانستند، کوشش می‌کردند تا تمام دنیا را بگیرند.

ارتش هایدرا آلمانی بودند و از ارتش‌های فراوان بزرگی استفاده می‌بردند. رهبر و سر دسته اون‌ها که تمام نقشه‌ها را کنترل می‌کرد رد اسکال بود که در انتهای فیلم کاپیتان آمریکا : اولین انتقام جو با در دست گرفتن تسترکت به سیاره ورمیر منتقل شد تا وظیفه راهنمایی کسانی که به دنیال سنگ روح می‌گردند را به وظیفه بگیرد.

ارتش زامبی هلا

بهترین ارتش شیطانی در دنیای سینمایی مارول (MCU)
برترین ارتش شیطانی دنیای مارول

یکی از ارتش های شیطانی برتر در دنیای سینمایی Marvel ارتش هلا است. هلا خواهر ثور می‌باشد که در فیلم ثور : رگناروک بازگشت تا پادشاهی آزگارد را تصاحب کند. هلا به تنهایی قدرت فراوان زیادی دارد، اما در عین حال برای برنده شدن در این کار به یک ارتش نیاز داشت. پس از اینکه هلا به آزگارد آمد و تمامی سربازان آزگارد را کشت، با استفاده از آتش ابدی توانست دوباره به سربازان کهنه خود زندگی مجددی بدهد.

پس از اینکه ارتش هلا دوباره زنده شدند، کار ثور (بهترین کمیک های ثور) برای شکست او فراوان مقاوم‌تر از قبل شد. ارتش هلا شکل‌های اسکلتی داشتند و سلاح اون‌ها برای جنگیدن تنها یک شمشیر بود. این ارتش قدرت فراوان زیادی دارد، اما در پایان با کمک لوکی و دیگر یاران ثور توانستند اون‌ها را شکست بدهند.

ارتش غول های یخی

بهترین ارتش شیطانی در دنیای سینمایی مارول (MCU)
بهترین ارتش های شیطانی در دنیای Marvel

یکی از برترین ارتش شیطانی دنیای مارول (بهترین انیمیشن های مارول) ارتش غول‌های یخی هستند. این ارتش در فیلم ثور 1 نمایش داده شد و شرور اصلی این فیلم بودند. این غول‌ها در سرزمین یوتانهایم زندگی می‌کنند و رهبر اون‌ها لافی است. در ابتدای فیلم ما شاهد نفوذ افراد لافی به آزگارد بودیم و ثور خود سرانه تصمیم گرفت تا برای انتقام به اون‌ها حمله کند.

با دیدن جنگ (بهترین فیلم های جنگ جهانی 2022، 2021 و تمام دوران) بین ثور و ارتش لافی متوجه اون می‌شوید که این یک ارتش ساده نیست و قدرت فراوان زیادی دارد. تا حدی که ثور در انتهای جنگ تصور کرد همه اون‌ها را از بین برده است. لافی ارتش فراوان بی رحمی دارد و هر ثانیه که بتوانند، کوشش می‌کنند به آزگارد صدمه جدی‌ای درون کنند.

ارتش چیتاری

بهترین ارتش شیطانی در دنیای سینمایی مارول (MCU)
ارتش های شیطانی برتر در دنیای سینمایی Marvel

در کنار هایدرا، چیتاری‌ها شاید بهترین ارتش های شیطانی در دنیای Marvel باشند. همانطور که در چندین فیلم در دنیای مارول از جمله انتقام‌جویان (بهترین کمیک های انتقام جویان)، نگهبانان کهکشان، جنگ بی‌نهایت و آخر بازی دیده می‌شود، مخلوقات ترسناک فضایی و تایتان‌های دیوانه دلیل ساختن انبوهی از مشکلات در سراسر دنیا مارول شده‌اند.

نیروهای تانوس در انواع مختلفی از تهدیدات و سربازان زره پوش گرفته تا لویاتان‌هایی به اندازه‌های فراوان عظیم قرار دارند و قابلیت این را دارند تا خرابی‌های فراوان زیادی به وجود بیاورند. آنها در واقع حریفان شایسته‌ای برای مبارزه با انتقام جویان هستند و تا جایی شیلد مجبور شد برای کاهش تعداد اون‌ها از سلاح هسته‌ای استفاده کند.

ارتش تانوس در واکاندا

بهترین ارتش شیطانی در دنیای سینمایی مارول (MCU)
بهترین ارتش شیطانی در دنیای سینمایی مارول (MCU)

چیتاری‌ها تنها نیروهایی نیستند که تانوس در فتح  کهکشان به کار می‌گیرد. اگرچه آنها به اندازه خود چیتاوری ها باهوش نیستند، اما این مخلوقات حیوانی که در برابر نیروهای واکاندان قرار می‌گیرند، مسلماً فراوان پرخطر تر از هم نوع‌های سرباز خود هستند. سگ‌های شکاری چیتاری اولین بار فیلم انتقام جویان جنگ ابدیت به عکس کشیده شدند.

این ارتش عظیم برای گرفتن سنگ ذهن از انتقام جویان به واکاندا حمله کردند و خرابی‌های بسیاری به بار آوردند. جنگ فراوان بزرگی بین انتقام جویان و این ارتش شکل گرفت که به یکی از عظیم‌ترین مبارزات مارول (بهترین مبارزات دنیای سینمایی مارول) تبدیل شد.

ارتش الف های تاریکی

بهترین ارتش شیطانی در دنیای سینمایی مارول (MCU)
بهترین ارتش شیطانی در دنیای سینمایی مارول (MCU)

الف‌های تاریکی یک نژاد قدیمی هستند که به زیبایی، دنیای فانتزی (بهترین فیلم های فانتزی 2022) و علمی تخیلی (معرفی بهترین فیلم های علمی تخیلی نتفلیکس) را با هم ترکیب می‌کنند و تبدیل به یک نیروی مخرب می‌شوند که حتی اودین و ثور نیز برای زنده ماندن از حمله اون‌ها به سختی دوام می‌آورند. الف‌های تاریکی به دلیل ترکیبی از جادو و علمی، ارتش فراوان قدرتمندی را در اختیار دارند.

آنها می‌توانند با وسایل پوششی، سلاح‌های پیشرفته، زره‌ها و کشتی‌های نیرومند شده خود، به آزگارد حمله کنند و محاصره فراوان خطرناکی را شکل بدهند. در کنار هلا، الف‌ها برخی از مرگبارترین دشمنانی هستند که ثور و متحدانش در 9 قلمرو با اون‌ها روبرو شده‌اند. این مخلوقات، اولین بار در فیلم ثور : دنیای تاریکی به عکس کشیده شدند و توانستند با نفوذ در آزگارد، مادر ثور را به کشتن برسانند.

ارتش التران

بهترین ارتش شیطانی در دنیای سینمایی مارول (MCU)
بهترین ارتش شیطانی در دنیای سینمایی مارول (MCU)

بهترین ارتش شیطانی دنیای مارول (بهترین فیلم های مارول و دی سی) ارتش ربات‌های التران است. التران توسط تونی استارک برای حفاظت از کره زمین ساخته شد، اما بر خلاف اون تصمیم گرفت تا نسل انسان در کره زمین را منقرض کند. او با استفاده از علمی استاکر توانست ارتش خود را بسازد و به زمین حمله کند.

انتقام جویان کار فراوان سختی را نزد رو داشتند. زیرا مبارزه با ربات‌های بی شمار التران که از ویبرانیوم ساخته شده بودند کار آسانی نبود. فیلم انتقام جویان : عصر التران جنگ بین این ارتش و انتقام جویان را به عکس می‌کشد و واقعاً جنگ بزرگی است. اگر چه در انتهای این فیلم التران شکست خورد، اما می‌توانید در سریال What if عواقب پیروزی او را شاهد باشید.

ارتش روح خواران

بهترین ارتش شیطانی در دنیای سینمایی مارول (MCU)
بهترین ارتش شیطانی در دنیای سینمایی مارول (MCU)

یکی از جدیدترین ارتش‌های شیطانی در دنیای مارول روح خواران هستند. همانطور که از اسم این ارتش مشخص است، سلاح اون‌ها گرفتن روح قربانیان می‌باشد و با استفاده از اون دشمنان خود را می‌کشند. این ارتش در فیلم شانگ چی : افسانه ده حلقه (سکانس های حذف شده فیلم شانگ چی ؛ به دنبال تحلیل و بررسی اون ها) به عکس کشیده شد.

همانطور که در فیلم شانگ چی (حقایق پنهان فیلم شانگی چی) دیده شد، مبارزه با اون‌ها توسط سلاح‌های عادی غیر ممکن است و تنها سلاح‌های جادویی روی اون‌ها نشان دارند. اون‌ها فراوان قدرتمند هستند و اگر در دنیای واقعی با انتقام جویان درون جنگ شوند، احتمال برنده شدن اون‌ها وجود دارد.

زیادتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین ارتش شیطانی در دنیای سینمایی مارول (MCU) سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به نام نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با اون بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان گرامی می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و کوتاه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

سوال های متداول

آیا فیلم شانگ چی 2 ساخته می‌شود؟

شما می‌توانید مقاله (شانگ چی 2 ساخته می شود ؟) را برای این سوال مطاله کنید.

آیا التران در سریال What if برنده شد؟

بله. التران در سریال What if در برابر انتقام جویان برنده شد و توانست زمین را نابود کند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *