بررسی علمی زیباترین زن تاریخ سینما و هنر + [عکس]


زیباترین زن دنیا کیست؟ قبل از پاسخ دادن بیایید بواسطه بررسی علمی پاسخ صحیح و منطقی را به دور از سلیقه بدهیم. در ادامه با نوشتار زیباترین زن تاریخ سینما دنبال با فیگار بمانید.

اگر پاسخ شما بلا حدید است شاید بهترین و خوبترین پاسخ را داده باشید. اگر پاسخ شما این بانوی خوشگل نیست، به خودتان یک آپرکات بزنید تا از هوش بروید و نظرتان عوض شود، زیرا اشتباه می‌کنید. این انتخاب سلیقه‌ای نیست بلکه کاملا علمی به شما می‌گوییم بلا حدید یکی از زیباترین زنان دنیا است ولاغیر.

بررسی علمی زیباترین زن های دنیا

زیباترین زن تاریخ سینما کیست؟

زیباترین زن تاریخ سینما
زیباترین زن تاریخ سینما

بله، علم راهی برای تعیین کمیت عینی زیبایی و صرفه‌جویی در زمانی که صرف ترجیحات شخصی می‌کنیم، پیدا کرده است. با استفاده از یک تکنیک نقشه برداری کامپیوتری که توسط جراح زیبایی پزشک جویان دی سیلوا نوآوری شده است – مردی که سال‌ها تجربه در جراحی زیبایی افراد زشت به او تخصص بی نظیری در زمینه جذابیت داده است – و بر پایه نسبت زرد زیبایی – فرمولی که از تاریخ‌های گذشته معروف است. – زیباترین زنان دنیا شناسایی و نامگذاری شدند. تمام استدلال‌ها در اینجا خاتمه می‌یابد و شما باید بپذیرید زنان زیبایی که اینجا به شما معرفی شده‌اند خوشگل هستند.

بر پایه مطالعه‌ای که توسط جراح زیبایی معروف جولیان دی سیلوا انجام شد، بلا حدید تاج زیباترین زن دنیا را در اختیار دارد. دی سیلوا فهرست 10 زن برتر خود را با استفاده از نظریه نسبت زرد تهیه کرد. این «نسبت الهی» در یونان باستان تئوریزه، سپس در دوران رنسانس توسط هنرمندان برای خلق آثار هنری والا استفاده شد. جراح زیبایی که از دوران مدرن خوشی می‌برد، از این قانون استفاده کاملاً متفاوتی کرده است تا مشخص کند کدام زنان از نظر ریاضی به آراستگی جسمانی نزدیک هستند.


در یوتیوب ببینید:

ویدیو اپیزود 1 فیکست – نقد و بررسی فیلم جنایات آینده 2022

جهت دیدن نسخه‌ی طولانی این نقد و بررسی از راه یوتیوب از راه لینک زیر اقدام کنید:

نقد و بررسی فیلم Crimes of the Future 2022 – اپیزود اول فیکست

لینک پادکست اپیزود 1 نقد و بررسی فیلم جنایات آینده


برای محاسبه این عدد زرد زیبایی، دی سیلوا فهرست خود را بر پایه موقعیت چشم‌ها، ابروها، بینی، لب‌ها، چانه و فک انجام داد. در حالی که در نظر داشته باشید که زیبایی در همه اشکال ناقص مورد تجلیل قرار می‌گیرد، لیست دی سیلوا در وقت در نظر گرفتن استانداردهای اجتماعی زیبایی آرایشی جدی گرفته می‌شود.

خب، طبق گفته دی سیلوا، میزان شنیده‌ها در تست نسبت زرد فراوان بالاست. این تست زیبایی چهره افراد را بر پایه میزان نزدیکی نسبت شکل آنها به نسبت زرد ارزیابی می‌کند. اما آیا واقعاً فرمولی برای زیبایی است؟

اما در ادامه شما را با چند نظریه دوست می‌کنیم:

فیثاغورثی ها و نسبت زرد

فیثاغورثی ها برای اولین بار حدود ۲۴۰۰ سال نزد نسبت زرد را که “نسبت الهی” نیز نامیده می‌شود، کشف کردند. این یک مقدار ریاضی به نام “فی” است که با نماد یونانی φ علامت داده می‌شود و برابر با ۱.۶۱۸ است.

فیثاغورثی‌ها فرقه ای عرفانی از ریاضیدانان بودند که بسیاری از اعداد را دارای با ارزش و مهم بودن عرفانی، فلسفی و حتی اخلاقی می‌دانستند. آنها پنتاگرام را به نام نماد خود انتخاب کردند. با تقارن‌های پنج‌گانه‌اش، نماد سلامت برای آنها بود. یک پنتاگرام که نسبت زرد را علامت می دهد.

پنتاگرام‌ها از نظر ریاضی جذاب هستند، به مخصوص به این دلیل که نسبت شگفت آور را علامت می‌دهند. در پنتاگرام عکس، چهار خط سیاه پررنگ در هر مرحله به اندازه φ رشد می‌کنند. بنابراین، خط افقی بلندتر φ از طول ضلع پررنگ است.

به طور مشابه، شش دایره هم اندازه را در نظر بگیرید، که در دو ردیف سه تایی چیده شده‌اند و در درون یک دایره عظیم قرار گرفته‌اند. شعاع دایره عظیم φ بار بزرگتر از قطر دایره های کوچک است. Phi علامت داده شده در حلقه ها.

نسبت زرد نیز به عدد فیبوناچی سرشناس sequence (که 1، 1، 2، 3، 5، 8 می‌شود، 13، 21، 34 …). با بزرگتر شدن اعداد، نسبت بین یک عدد و عدد بعدی به φ نزدیکتر و نزدیکتر می‌شود. به نام مثال: 13/8 = 1.625، 21/13 = 1.615، 34/21 = 1.619 و غیره.

اعداد فیبوناچی و نسبت زرد آنها به طور حیرت انگیزی در ریاضی. آنها همچنین ظاهر می‌شوند در دنیا، ساختن مارپیچ‌های خوشگل در برخی از گل ها، مخروط های کاج و بازوهای چرخان کهکشان‌های ویژه.

افسانه نسبت زرد در هنر باستان

آدولف زایزینگ، در کتاب‌هایش که بین سال‌های 1854 و 1884 منتشر شد، این داستان را گسترش داد. فکر. او در آخرین کتاب خود، Der Goldne Schnitt، ادعا کرد که تمام زیباترین و اساسی‌ترین نسبت‌ها مربوط به نسبت زرد است، نه تنها در بدن، بلکه در دنیا، هنر، موسیقی و معماری. این منجر به این ادعای عمومی شد که هنر و معماری یونان باستان دارای نسبت زرد بوده و بنابراین خوشگل هستند.

اما همانطور که ماریو لیویو در کتاب خود نسبت زرد توضیح می‌دهد، این به نام یک افسانه از بین رفته است. هیچ سابقه ای از یونانیان باستان وجود ندارد که به نسبت زرد خارج از ریاضیات و اعداد شناسی نشانه کرده باشند و مطالعات علامت می دهند φ در هنر و معماری یونان باستان فراوان به ندرت مشاهده می‌شود.

انتخاب زیباترین ساختمان دنیا در سال ۲۰۱۷ ، ادعا می شود که پارتنون در آتن دارای φ در بین نسبت های اون است. اما محاسبات دقیق علامت می‌دهد که این ادعا نادرست است. اما این افسانه پابرجاست. امروزه نسبت زرد در هنر، معماری، عکاسی و جراحی پلاستیک به دلیل زیبایی بصری فرضی اش تبلیغ می‌شود.

طبق محاسبات دی سیلوا، حدید با 94.35 درصد چهره بی نقص در رتبه اول قرار گرفت. بیانسه با امتیاز 92.44 درصد در رده دوم قرار گرفت. آریانا گرانده، تیلور سوئیفت، کیت ماس، اسکارلت جوهانسون، ناتالی پورتمن، کیتی پری و کارا دلوین در جمع ده نفر برتر قرار گرفتند.

بنابراین شما در مقاله زیباترین زنان سینما و دنیای هنر با ده تا از زیباترین زنان روی زمین مواجه شده‌اید که ما داده‌هایی برای اثبات اون داریم. فکر می‌کنید زنان زیباتر در دنیا وجود دارند؟

  • بلا حدید – 94.35 درصد
زیباترین زن تاریخ سینما
زیباترین زنان دنیا

ایزابلا خیر حدید (زادهٔ ۹ اکتبر ۱۹۹۶) مدل آمریکایی است. او در سال ۲۰۱۶ از سوی Models.com به‌عنوان «مدل سال» انتخاب شد.

پدر او محمد حدید (تبار آمریکایی- فلسطینی) و مادر او یولاندا حدید (تبار هلندی) مدل گذشته است. جیجی حدید و انوار حدید خواهر و برادر او هستند که اون‌ها نیز در صنعت مدلینگ کوشش می‌کنند.

حدید در سال ۲۰۱۵ با د ویکند روابط عاشقانه‌ای را شروع کرد و در دسامبر همان سال در یکی از موزیک ویدئوهای او ظاهر شد.

در سال ۲۰۱۹ یک جراح زیبایی به نام جولین دا سیلوا فهرست ۱۰ نفرهٔ «زیباترین زنان دنیا از نظر محاسبات ریاضی» را منتشر کرد که بلا حدید در صدر اون قرار دارد. در تنظیم این فهرست نسبت زرد و معیارهایی همانند فاصله چشم‌ها و گوش‌ها و طول و عرض شکل و نسبت آنها با یکدیگر مبنا قرار داده شده‌اند.

  • بیانسه – 92.44 درصد
زیباترین زنان دنیا
زیباترین زنان دنیا

بیانسه جیزل نولز-کارتر خوانندهٔ آمریکایی است. او در هیوستون، تگزاس به دنیا آمد و عظیم شد و از همان کودکی در مسابقات مختلف صدا و رقص شرکت می‌کرد. او در اواخر دههٔ ۱۹۹۰ به‌عنوان خوانندهٔ اصلی دستینیز چایلد که یکی از پرفروش‌ترین گروه‌های موسیقی دخترانه تاریخ است، به شهرت رسید. بیانسه در طول وقفهٔ این گروه، شغلٔ انفرادی موسیقی خود را شروع کرد. او آلبوم به طرز خطرناکی عاشق (۲۰۰۳) را منتشر کرد که شامل تک‌آهنگ‌های پرفروش «مجنون عشق» و «پسربچه» بود.

  • امبر هرد – 91.85 درصد
زیباترین زن تاریخ سینما
زیباترین زن تاریخ سینما

امبر لارا هرد (زادهٔ ۲۲ آوریل ۱۹۸۶) بازیگر آمریکایی است. او اولین بازی خود را در سال ۲۰۰۴ در درام ورزشی چراغ‌های جمعه‌شب انجام داد. پس از نقش‌های کوچک در سرزمین شمالی و آلفا داگ، اولین نقش اصلی خودش را در فیلم همه پسران عاشق ماندی لین (۲۰۰۶) به نمایش گذاشت، وی مُقلب و بازیگر سینما است و نخستین کوشش او در سال ۲۰۰۷ با بازی در برنامهٔ تلویزیونی سی‌دابلیو شروع شد.

دستیابی به موفقیت برای او در سال ۲۰۰۸ و با ایفای نقش در فیلم‌های عقب‌نشینی هیچ وقت و پاین‌اپل اکسپرس نتیجه شد. او جایزهٔ پیشرفت را در جوایز کم سن هالیوود دریافت کرده‌است. وجود او در فیلم‌هایی همانند خبرچینان، ناپدری، سرزمین زامبی‌ها و جونزها توجه بیشتری را برای او به هدیه آورد، بازی بعدی او در فیلم جان کارپنتر به نام نگهبان بود. او در فیلم رانندگی جنون در کنار نیکلاس کیج دوست بود و در فیلم خاطرات شگفت آور و نا آشنا در کنار جانی دپ به ایفای نقش پرداخت که به دنبال اون برندهٔ جایزهٔ مخصوص در جشنواره فیلم هالیوود شد. در سال ۲۰۱۴ در فیلم ۳ روز برای کشتن ظاهر شد و در سال ۲۰۱۵ در فیلم مایک جادویی ایکس‌ایکس‌ال و دختر دانمارکی بازی کرد. هرد همچنین در فیلم‌های لیگ عدالت (۲۰۱۷) از زک اسنایدر، و آکوامن (۲۰۱۸) از جیمز وان نقش شخصیت ابرقهرمان مرا را ایفا کرده‌است.

هرد در کوشش‌های اجتماعی برای مواردی همچون حقوق دگرباشان جنسی از جمله حقوق دگرباشان در کشورهای گوناگون مشارکت دارد و طرفدار اسکان بشریت است، همچنین وی عضو دختر برتر، یک کمپین از بنیاد سازمان ملل، هنر بهشت و عفو بین‌الملل می‌باشد.

  • آریانا گرانده – 91.81 درصد
زیباترین زن تاریخ سینما
زیباترین زن تاریخ سینما

آریانا گرانده-بوترا (زاده ۲۶ ژوئن ۱۹۹۳) خواننده، ترانه‌نویس و بازیگر آمریکایی است. گرانده در بوکا راتون، فلوریدا زاده شد و شغل خود را در سال ۲۰۰۸ از ۱۵ سالگی در نمایش موزیکال ۱۳ در تئاتر برادوی شروع کرد. او برای ایفای نقش گربه ولنتاین در مجموعه‌های تلویزیونی نیکلودئون ویکتوریوس (۲۰۱۰–۲۰۱۳) و سمی و کت (۲۰۱۳–۲۰۱۴) به شهرت رسید. او پس از اون در سال ۲۰۱۱ قراردادی را با ناشر آمریکایی ریپابلیک رکوردز پس از اینکه مدیران این ناشر فیلم‌های یوتیوب مربوط به بازخوانی ترانه‌های او را کشف کردند، امضاء کرد. نخستین آلبوم او با عنوان ارادتمند شما (۲۰۱۳) با ژانر پاپ و آراندبی که تحت نشان موسیقی دهه ۱۹۵۰ میلادی قرار داشت، به برترین رتبه جدول فروش موسیقی بیلبورد ۲۰۰ ایالات متحده آمریکا رسید، در حالی که تک آهنگ آغازین اون با عنوان «راه» در بین ده رتبه برتر در ۱۰۰ آهنگ داغ بیلبورد قرار گرفت.

  • تیلور سویفت – 91.64 درصد
زیباترین زن تاریخ سینما
زیباترین زن تاریخ سینما

تیلور آلیسون سوئیفت (زادهٔ ۱۳ دسامبر ۱۹۸۹) خواننده-ترانه‌سرای آمریکایی است. ترانه‌شناسی او ژانرهای گوناگونی را لباس می‌دهد، و سبک ترانه‌سراییِ روایی او که بیشتر الهام‌گرفته از زندگی خصوصی‌اش است، با بازتاب پهناور‌ای از سوی رسانه‌ها دنبال بوده و مورد تمجید منتقدان قرار گرفته‌است.

سوئیفت در وست ردینگ، پنسیلوانیا متولد شد و در ۱۴ سالگی برای دنبال کردن آیندهٔ شغلی خود در موسیقی کانتری به نشویل، تنسی رفت. او در ۲۰۰۴ یک قرارداد ترانه‌سرایی با انتشارات موسیقی سونی و در ۲۰۰۵ یک قرارداد ضبط موسیقی با بیگ مشین رکوردز امضاء کرد و کوشش زبر دست او در ۲۰۰۶ با انتشار اولین آلبوم استودیویی‌اش که همنام خودش بود، شروع شد.

  • کیت ماس ​​– 91.05 درصد
زیباترین زن تاریخ سینما
زیباترین زن تاریخ سینما

کِیت ماس (زادهٔ ۱۶ ژانویه۱۹۷۴) تاپ مدل معروف بریتانیایی است. کیت ماس برای چهرهٔ مغموم و درد کشیده‌اش شهرت دارد و با وجود قد کوتاه و زیبایی نسبی، توانست طی همکاری با کلوین کلاین در مدتی کوتاه به یکی از مشهورترین ستاره‌های دنیای مد تبدیل شود.

تصاویر نیمه برهنه او دفعات بر روی جلد نشریاتی همانند ووگ، ونیتی فر و فیس چاپ شده است. کیت ماس همچنین برای زندگی جنجالی و روابطش با مردان مختلف از جمله جانی دپ، پیت دوهرتی و ماریو سورنتی و لئوناردو دی کاپریو و اعتیادش به کوکائین، همیشه سوژه داغ نشریات زرد و عامه‌پسند بوده است.

در سال ۲۰۰۸ میلادی، مجسمه‌ای برگرفته از کیت ماس توسط مارک کوئین، مجسمه‌ساز برجسته بریتانیایی، از طلای ۱۸عیار و به وزن ۵۰ کیلوگرم ساخته شد و در گالری نرید موزه بریتانیا قرار گرفت. کیت ماس با حقوق ۹ میلیون دلار، پس از ژیزل بوندشن، پردرآمدترین تاپ مدل دنیا در سال ۲۰۰۷ میلادی بود.

  • اسکارلت جوهانسون – 90.91 درصد
زیباترین زن های تاریخ سینما
زیباترین زن های تاریخ سینما

اسکارلت اینگرید جوهانسون (زادهٔ ۲۲ نوامبر ۱۹۸۴) بازیگر آمریکایی است. او در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ دریافت‌کنندهٔ بیشترین دستمزد در بین بازیگران زن بود و نامش چندین بار در فهرست ۱۰۰ ستاره ثروتمند فوربز آمده‌است.

فیلم‌هایش بیش از ۱۴٫۳ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروش داشته و جوهانسون را به نهمین بازیگر پرفروش گیشه در تاریخ تبدیل کرده‌است. او دریافت‌کننده جوایز مختلفی از جمله یک جایزهٔ تونی و یک جایزهٔ فیلم بفتا است و همچنین نامزد دریافت دو جایزهٔ اسکار و پنج جایزهٔ گلدن گلوب بوده‌است.

زیباترین زن تاریخ سینما

  • ناتالی پورتمن – 90.51 درصد
زیباترین زن های تاریخ سینما
زیباترین زن های تاریخ سینما

ناتالی پورتمن ((با نام اصلی نِتالی هِرشلاگ؛ زادهٔ ۹ ژوئن ۱۹۸۱) بازیگر و فیلم‌ساز آمریکایی زادهٔ اسرائیل است. توانایی او از نوجوانی مورد توجه قرار گرفت و تا الآن با بازی در فیلم‌های برنده و مستقل جایزه‌های مختلفی از جمله یک جایزهٔ اسکار، یک جایزهٔ فیلم بفتا و دو جایزهٔ گلدن گلوب دریافت کرده‌است.

پورتمن در ۱۳ سالگی در نخستین فیلم بلند خود لئون زبر دست (۱۹۹۴) در نقش یک کودک دشمنی‌توز قاتل ظاهر شد. هنوز در دبیرستان بود که نقش پدمه آمیدالا را در جنگ ستارگان: قطعه اول – تهدید شبح (۱۹۹۹) ایفا کرد و این دو نقش دلیل شد در عرصه بین‌المللی شناخته شود. منتقدان بازی پورتمن در فیلم هر جا جز این‌جا (۱۹۹۹) در نقش یک نوجوان با بلوغ زودرس را ستودند. از سال ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۳، پورتمن در دانشگاه هاروارد در رشته روانشناسی تحصیل کرد و در همین تاریخ همچنان به فعالیتش در سه‌گانهٔ نزد‌حقوق جنگ ستارگان (۲۰۰۲–۲۰۰۵) ادامه می‌داد.

در سال ۲۰۰۱، پورتمن در نمایش تئاتر مرغ دریایی دلیل‌ آنتون چخوف نقش‌آفرینی کرد. او در سال ۲۰۰۴ برای بازی در نقش یک استریپر مرموز در درام عاشقانه نزدیک‌تر نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن و برنده جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.

  • کیتی پری – 90.08 درصد
زیباترین زن تاریخ سینما
زیباترین زن تاریخ سینما

کاترین الیزابت هادسن (زادهٔ ۲۵ اکتبر ۱۹۸۴) که با نام زبر دست کِیتی پِری (Katy Perry) شناخته می‌شود، خواننده، ترانه‌نویس و داور تلویزیونی آمریکایی است. او در نوجوانی از موسیقی غیر مذهبی منع شده بود و با موسیقی گاسپل عظیم شد.

کیتی در سال اول دبیرستان شغلٔ موسیقی را با نام کیتی هادسن و با انتشار آلبومی با همین نام در سال ۲۰۰۲ شروع کرد. یک سال سپس به لس آنجلس مهاجرت کرد تا در زمینه موسیقی غیرمذهبی کوشش کند. او مشترکاً با گروه ماتریکس آلبومی را ضبط کرد که در سال ۲۰۰۹ منتشر شد. او همچنین آلبومی با گلن بالارد ضبط کرد که برای مسائل مربوط به قرارداد، هیچ‌گاه منتشر نشد.

  • کارا دلوین – 89.99 درصد
زیباترین زن های تاریخ سینما
زیباترین زن های تاریخ سینما

کارا جاسلین دلوین (زاده ۱۲ اوت ۱۹۹۲) مدل، خواننده و هنرپیشه انگلیسی و نوه رئیس قبلی کمپانی میراث انگلستان، سِر جوزلین استیونز می‌باشد پدر و مادرش از ثروتمندان انگلیس هستند او دو خواهر عظیم تر به نام پاپی و کلویی دارد که هر دو مدل هستند.کارا از ده سالگی درون عرصه مدلینگ شد و درسال ۲۰۰۹ اولین قرار داد رسمی خود را امضا کرد.

او در موزیک ویدئو دشمنی نیز بازی و اجرا کرده‌است. همچنین کارا از دوستان نزدیک تیلور سوئیفت و کندال جنر است و به گفته وی به او راه رفتن به سبک مدل‌ها را آموخته است. همچنین در یک مهمانی زمانی که تیلور به زمین می‌افتد او نیز خود را به زمین می‌زند تا تیلور خجالت نکشد.وی همچنین در آخرین فیلمش تا سال ۲۰۲۰ در کنار جیدن اسمیت در فیلم زندگی در یک سال در نقش ایزابل به ایفای نقش پرداخت.

او در فیلم‌های همچون آنا کارنینا، شهرهای کاغذی، جوخه انتحار والرین و شهر هزار سیاره و زندگی در یک سال به ایفای نقش پرداخت. وی همچنین در کنار لی‌لی-رز دپ مدل برند شنل هست.

زنان خوشگل از نظر مجلات با اعتبار دنیا

  • کاترین هپبورن
  • بت دیویس
  • آدری هپبورن
  • اینگرید برگمن
  • گرتا گاربو
  • مرلین مونرو
  • الیزابت تیلور
  • جودی گارلند
  • مارلین دتریش
  • جوآن کراوفورد
  • باربارا استانویک

سوالات متداول

زیباترین زن روی زمین کیست؟

بر پایه نتایج یک روش علمی که توسط جراح زیبایی پزشک جویان دی سیلوا ساخته شده است، بلا حدید زیباترین زن روی زمین است. طبیعتاً هم روش و هم نتایج اون قابل گفت و گو است.

کدام سرزمین زیباترین زن دنیا را دارد؟

در مورد اینکه کدام سرزمین زیباترین زنان را دارد، اتفاق نظر کمی وجود دارد. با توجه به برخی نظرسنجی‌ها، کشورهایی همانند روسیه، ایتالیا، ونزوئلا، کره جنوبی، برزیل، دانمارک، کلمبیا، اوکراین و کانادا دارای تعداد بالایی از زنان خوشگل هستند.

زن خوشگل چیست؟

از جنبه بصری صرف، تقارن شکل بیشتر مترادف با زیبایی در نظر گرفته می‌شود. مطمئناً، یک زن واقعاً خوشگل نه تنها ظاهری شایسته، بلکه شخصیت فوق‌العاده‌ای هم دارد.

زیادتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار زیباترین زن تاریخ سینما سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به نام نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با اون بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان گرامی می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و کوتاه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *