انیمه ناروتو هتل مخصوص اوچیها را برای طرفداران افتتاح کرد + [عکس]


در ژاپن، انیمه ناروتو هتل جدیدی را افتتاح کرده است که تم اوچیها را دارد. در این نوشتار به جزئیات خبر هتل جدید اوچیها می‌پردازیم.

به تازگی کمپانی که حق انیمه ناروتو را دارد هتل جدیدی با تم اوچیها راه اندازی کرده است. این هتل توانسته توجه بسیاری از طرفداران ناروتو را جلب کند.

انیمه ناروتو هتل مخصوص اوچیها را برای طرفداران افتتاح کرد

هتل جدید اوچیها در ژاپن

انیمه ناروتو هتل ویژه اوچیها را برای طرفداران افتتاح کرد
انیمه ناروتو هتل مخصوص اوچیها را برای طرفداران افتتاح کرد, هتل جدید اوچیها, انیمه ناروتو

ناروتو ده‌ها سال می‌باشد که وجود داشته است و به نام یکی از محبوب‌ترین انیمه‌های شونن در تاریخ، رویدادهای زیادی را برگزار کرده است. الآن، ناروتو با یک تجربه ویژه هتل، قبیله اوچیها را مجدد در مرکز توجه قرار داده است. این حادثه طرفداران این امکان را می‌دهد تا از جای خود بلند شوند و به قبیله مورد احترام ساسکه بروند.

اگر نمی‌دانستید، این هتل یک نقطه توریستی برای طرفداران ناروتو است. زیرا این هتل در سال 2019 اتاقی با تم انیمه دوباره کرد. این اتاق همه چیز دارد، از الگوهای مهر ناروتو گرفته تا پرتره‌های نینجا و موارد دیگر. در حال آماده، این هتل در حال استقبال از یک تم ویژه اوچیها برای مهمانی تولد ساسکه است.

به گفته این هتل، حادثه Summer of Uchiha از 23 جولای شروع شد و تا 11 سپتامبر ادامه خواهد داشت. اتاق با تم ناروتو اون در حال بازسازی مخصوص اوچیها از جمله دکوراسیون‌های شارینگانی است. این اتاق همچنین مملو از آثار هنری ساسکه و ایتاچی خواهد بود و مهمانان می‌توانند در طول اقامت خود در شکل تکمیل یک چالش آموزشی، اعتبار نینجا خود را کسب کنند.

زیادتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار انیمه ناروتو هتل مخصوص اوچیها را برای طرفداران افتتاح کرد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به نام نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با اون بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان گرامی می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و کوتاه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *