اسامی و بازیگران سریال آرام امیر آقایی [+عکس و کوتاه قصـه]

[ad_1]

سریال آرام به کارگردانی امیرحسین ترابی و تهیه کنندگی بهمن کامیار محصول سال ۱۴۰۰ در ژانر “جنایی، خانوادگی، معمایی” است.

سریال «آرام» به کارگردانی امیرحسین ترابی و تهیه کنندگی بهمن کامیار از ۲۸ مرداد درون شبکه نمایش خانگی می شود. در ادامه با خبر امیر آقایی در سریال آرام دنبال فیگار بمانید.

سریال آرام

امیر آقایی سریال آرام

سریال آرام

سریال خون سرد
امیر آقایی در سریال آرام, امیر آقایی سریال آرام

سریال آرام کی پخش می‌شود

این سریال جدیدترین مجموعه نمایش خانگی است که از ۲۸ مرداد از فیلم نت پخش خواهد شد. این سریال که وجود امیر آقایی با گریم عجیبش در اون است خبری از سریالی ویژه می دهد که قطعا با پخش اون فراوان جنجال به پا خواهد کرد. در واقع این سریال در سبک سریال دکستر می باشد.

بازیگران سریال آرام

سریال خون سرد
سریال آرام کی پخش می‌شود, بازیگران سریال آرام

بازیگران چون سارا رسول زاده، سارا بهرامی، لیندا کیانی، پریوش نظریه، علیرضا ثانی فر، امیر آقایی و شهرام واقعیت دوست در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

کوتاه قصـه سریال آرام

سریالی که درباره‌ی یک سلسه کشتن زنجیره‌ای بوده که پلیس میانسالی مامور پیگیری و بررسی اون‌ها می‌شود. این پلیس دوستی در پزشکی قانونی دارد که مسؤول کالبد شکافی اجساد است و برای قسمت جنایی پلیس به‌عنوان کارشناس کار می‌کند. با پیش رفتن داستان مشخص می‌شود که…

زیادتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سریال آرام سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به نام نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با اون بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان گرامی می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و کوتاه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *