ازدواج شگفت آور دهه نودی ها در بین دهه شصتی‌ها + [عکس +18]


عکس های منتشر شده از ازدواج دهه نودی ها و سنجیدن اون با آمار بالای تجرد در بین دهه شصتی ها بازتاب پهناور ای در اینستاگرام داشته است.

اخیرا عکس هایی از ازدواج دهه نودی ها در فضای غیر واقعی منتشر شد که همه را تعجب زده کرد. در ادامه با خبر عروسی دهه نودی ها دنبال فیگار بمانید.

ازدواج دهه نودی ها

ازدواج دهه نودی

ازدواج دهه نودی ها
دهه نودی ها ازدواج کردند, ازدواج دهه نودی, عروسی دهه نودی ها

دهه نودی ها ازدواج کردند !

یک مسئول در وزارت آموزش و آموزش گفت : شاهد ازدواج علم‌آموزان 9 و 10 ساله هستیم و متارکه سرانجام بسیاری از کودک‌همسری‌ها است!

ازدواج دهه نودی ها
دهه نودی ها ازدواج کردند, ازدواج دهه نودی, عروسی دهه نودی ها

او در ادامه در رابطه با ازدواج زودهنگام دختران و ارتباطش با مقوله ترک تحصیل گفت: این مسئله فراوان مهم است. اتفاقا ما در یکی از مناطق به شکل فراوان شاهد ازدواج زودهنگام و کودک همسری هستیم. من فکر می‌کردم در اون منطقه برای فقر و نیاز است که دختر را به خانواده همسرش می‌سپارند و با ازدواج او موافقت می‌کنند، اما دیدم اتفاقا خانواده‌ها فراوان متمول و دارا هستند.

از سوی دیگر اما دهه شصتی ها در بین مجردان رکورد دارند؛ یک چهارم پسران و دختران دهه شصتی مجرد مانده اند که بخشی از آنها به دلیل نداشتن شغل و حقوق مناسب جزو مجردان قطعی به حساب می آیند و برخی نیز در خطر تنهایی همیشگی قرار دارند.

زیادتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار شبکه اینترنتی ورزش سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به نام نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با اون بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان گرامی می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و کوتاه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *