ارایه خدمات مالی و بانکی یکپارچه با گروه مالی


عضو هیات عامل و معاون برنامه ریزی و تحول بانک مردمی ایران گفت: دید مشتری محوری همیشه در بانک مردمی ایران وجود داشته و تشکیل گروه مالی در این بانک می تواند خدمات مالی و بانکی یکپارچه ای را به مشتریان ارایه کند.
به شرح صفحه اقتصاد به تعریف از روابط عمومی بانک مردمی ایران، محمد شیریجیان با بیان اینکه طی سال های قبل گفت و گو زنجیره تامین مالی مغفول واقع شده بود، افزود: با توجه به تشکیل بانکداری جامع و دید مشتری محوری در خدمات بانکی، تشکیل گروه مالی در بانک می تواند یکی از حلقه های تکمیل کننده باشد.
وی تصریح کرد: کارگزاری بانک یکی از گروه هایی است که باید گروه مالی را نیرومند کند و در همین راستا باید کوشش این کارگزاری تا حد امکان پهناور تر شود.
شیریجیان با تاکید بر اینکه راه اندازی شرکت تامین اندوخته و ورود به صنعت بیمه از دیگر حلقه های مفقوده در بانک مردمی ایران هستند، ادامه داد: امید می رود بانک به سو و سویی حرکت کند که بتواند تامین مالی نظام تولید سرزمین را از راه بازار اندوخته انجام دهد.
عضو هیات عامل و معاون برنامه ریزی و تحول بانک خاطر علامت کرد: همچنین باید بتوانیم با توجه به گستردگی و جامعیتی که بانک مردمی ایران دارد، در حوزه بانکداری و اندوخته گذاری نیز از راه گروه مالی فعال شویم.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!

[کل: 0 میانگین: 0]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *