احمد گلشیری فوت کرد ؛ احمد گلشیری بر دلیل‌ نارسایی قلبی فوت کرد + [عکس]

[ad_1]

احمد گلشیری فوت کرد . احمد گلشیری بر دلیل‌ نارسایی قلبی در سن 86 سالگی گذشت. در ادامه مطلب فوت کرد احمد گلشیری دنبال فیگار باشید.

سیامک گلشیری، نویسنده و فرزند این مترجم با تایید این خبر به ایسنا گفت: پدرم شب قبل (دوشنبه، ۱۰ مردادماه) از دنیا رفت.

احمد گلشیری فوت کرد

احمد گلشیری بر دلیل‌ نارسایی قلبی فوت کرد + [عکس]

درگذشت احمد گلشیری
فوت کرد احمد گلشیری

احمد گلشیری مترجم مطرح متولد سال ۱۳۲۵ بود که کوشش ادبی خود را از جنگ اصفهان شروع کرد. احمد گلشیری، برادر هوشنگ گلشیری، نویسنده فقید و پدر سیامک گلشیری، نویسنده است. از میان آثاری که احمد گلشیری ترجمه کرده، مجموعه چندجلدی قصـه و نقد قصـه است که جلد اول اون در سال ۱۳۶۸، جلد دوم در سال ۱۳۷۰، جلد سوم در سال ۱۳۷۶ و جلد چهارم در سال ۱۳۷۸ به چاپ رسید و ۱۲ سال از عمر این مترجم را به خود اختصاص داد.

زیادتر بخوانید:

احمد گلشیری فوت کرد

درگذشت احمد گلشیری
فوت کرد احمد گلشیری

از دیگر آثار احمد گلشیری مجموعه ۱۰ رمان است با عنوان‌های «ساعت شوم» نوشته گابریل گارسیا مارکز، «پدرو پارامو» نوشته خوان رولفو، «نفرین ابدی بر خواننده این برگ‌ها» نوشته مانوئل پوئیگ، «ناپدیدشدگان» نوشته آریل دورفمن، «از عشق و دیگر اهریمنان» نوشته گابریل گارسیا مارکز، «گرسنه» نوشته کنوت هامسون، «شکار انسان» نوشته خوزه ایبالدو ریبیرو، «دوئل» از آنتون چخوف، «سال‌های سگی» نوشته ماریو بارگاس یوسا، و «چه کسی پالومینو مالرو را کشت» نوشته ماریو بارگاس یوسا که در سال‌های ۱۳۶۲ تا ۱۳۸۳ منتشر شده‌اند.

زیادتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار احمد گلشیری فوت کرد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به نام نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با اون بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان گرامی می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و کوتاه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *