آخر سریال The Flash ؛ دوره ۹ آخرین دوره از این سریال است


آخر سریال The Flash در ایستگاه دوره نهم. دوره نهم که از ماه آینده فیلمبرداری اون شروع خواهد شد آخرین دوره از سریال The Flash خواهد بود.

سریال The Flash که تاکنون ۸ دوره از اون به عرصه نمایش درآمده قرار است که دوره نهم از این سریال، دوره پایانی اون باشد. در ادامه با جزئیات این خبر دنبال ما باشید.

آخر سریال The Flash

دوره جدید سریال The Flash

آخرین فصل سریال The Flash
آخرین دوره سریال The Flash

فلش یک مجموعهٔ تلویزیونی ابرقهرمانی آمریکایی، به کارگردانی گرگ برلانتی است که در اون گرانت گاستین نقش بری آلن یا فلش را ایفا می‌کند.

این مجموعه برنده جایزه انتخاب مردم و نامزد جایزه انتخاب کودکان نیکلودین است. این سریال کراس‌آور از سریال‌های دنیای مشترک کماندار می‌باشد و با سریال‌های این دنیای تلویزیونی کراس اُور دارد.

کوتاه قصـه

دوره اول

آخرین فصل سریال The Flash
آخر سریال The Flash

در دوره اول سریال The Flash، که در 23 قطعه منتشر شده است، می‌بینیم که یک متخصص بررسی منظره‌ جرم به نام بری آلن (با بازی گرانت گاستین) سپس از انفجار دستگاه شتاب‌دهنده ذرات در آزمایشگاه S.T.A.R، دارای قدرتی مافوق طبیعی در سرعت می‌شود و به نام ابرقهرمانی به نام فلش از این قدرت برای مبارزه و دستگیری فرا­انسان­‌های شرور استفاده می‌کند.

بری به دنبال قاتل مادرش یعنی ایوبارد ثاون می‌گردد. درنهایت او متوجه می­‌شود که استاد‌اش هریسون ولز همان ایوبارد است که تغییر قیافه داده­ است.

دوره دوم

زمان پخش سریال The Flash
تاریخ پخش سریال The Flash

در دوره دوم طی اتفاقی، فرا­ انسان سریع دیگری به نام زوم از جهانی موازی می‌آید که به دنبال حذف تمام فرا انسان‌های سریع دیگر در دنیا‌های موازی است.

سپس از این­که زوم پدر بری را می‌کشد، بری زوم را شکست می‌دهد و به تاریخ قبل می‌رود تا جان مادرش را نجات دهد. دوره دوم این سریال هم 23 قطعه دارد.

دوره سوم

فصل جدید سریال The Flash
آخر سریال The Flash

در دوره سوم (23 قطعه) سپس از این­که بری قبل‌اش را تغییر می‌دهد، خط زمانی جایگزینی به نام Flashpoint را می‌سازد.


زیادتر بخوانید:


بری قادر است که این خط زمانی را به حالت اولش برگرداند اما این کار او دلیل ظهور فرا­انسانی خداگونه و سریع به نام ساویتار می‌شود که با بری دشمنی دارد.

هنگامی بری به طور اتفاقی به آینده مسافرت می‌کند متوجه می‌شود که آیریس وست توسط ساویتار کشته شده­ است.

بری، این ابرقهرمان سریال فلش، مصمم می‌شود که آینده را تغییر دهد تا از این اتفاق پیشگیری کند. سپس از نجات آیریس و شکست ساویتار، بری که از ساخت Flashpoint پشیمان است، به شکل داوطلبانه به زندان Speed Force می‌رود.

دوره چهارم

فصل جدید سریال The Flash
دوره جدید سریال The Flash

در دوره چهارم که دوباره هم 23 قسمتی است، شاهد این هستیم که تیم فلش با موفقیت بری را از زندان Speed Force برمی‌گردانند.

اما در این حین بر دلیل‌ اتفاقی چندین نفر از مسافرین یک اتوبوس شهری به فرا انسان تبدیل می‌شوند. این انفجار در واقع توسط کلیفورد دوو، مدعی سریع‌ترین ذهن زنده طراحی شده ­بود. سپس از شکست دوو، بری و دختر آیریس به نام نورا وست-آلن از آینده می‌آیند.

دوره پنجم

آخرین فصل سریال The Flash
آخر سریال The Flash

در طول دوره پنجم، گروه متوجه می‌شود که وجود نورا دلیل دگرگونی خط زمانی و آزادی سیکیدا، قاتلی زنجیره‌ای، شده ­است.


زیادتر بخوانید:


آنها درمی‌یابند که سیکیدا با ایوبارد (دشمن فلش در دوره 5) هم‌پیمان است و در واقع این ایوبارد بوده ­است که رسیدن هم‌تاریخ نورا و سیکیدا را هماهنگ کرده ­است.

بری و نورا درنهایت ایوبارد را شکست می‌دهند اما مجبور می‌شوند که به او اجازه بدهند برود و نورا هم از خط زمانی پاک می‌گردد. این اتفاق منجر به بحران ناپدیدی بری می‌شود. دوره پنجم سریال فلش بر خلاف دوره‌های قبلی، در 22 قطعه منتشر شده ­است.

دوره ششم

آخرین فصل سریال The Flash
آخرین دوره سریال The Flash

این دوره راجع به این است که با توجه به چیزی که مردم از خود به جا می‌گذارند، چه چیزی واقعا برای اون‌ها مهم است. برای بری فلشِ ابرقهرمان بودن مهم‌تر است یا پدر بهتری برای نورا بودن؟

در دوره ششم بری و آیریس متوجه می‌شوند که تاریخ بحرانی که در اون بری ناپدید می‌شود به دسامبر 2019 تغییر یافته است و برای اینکه میلیون‌ها آدم را نجات دهند، فلش باید بمیرد. دشمن فلش در دوره 6 رمزی روسو است.

دوره  هفتم

فصل جدید سریال The Flash
دوره جدید سریال The Flash

در دوره 7 تیم فلش به مبارزاتشان علیه ایوا ادامه می‌دهند و برنده می‌شوند تا یک نیروی سرعت جدید بسازند. از سو دیگر آیریس به دنبال راهی برای آزادی از Mirror Dimension است.

دوره هشتم

زمان پخش سریال The Flash
تاریخ پخش سریال The Flash

دوره هشتم با اتفاقای پنج بخشی به نام Armageddon شروع می‌شود؛ زمانی که فلش مورد هدف دسپرو قرار می‌گیرد. دسپرو ادعا کرده است که سرعتی که با اون بری می‌دود موجب نابودی زمین در آینده خواهد شد.

سریال The Flash با دوره نهم در شبکه The CW به آخر می‌رسد

مجموعه تلویزیونی فلش (The Flash) پس از دوره نهم در شبکه سی‌دابلیو به آخر می‌رسد. تولید این دوره از ماه سپتامبر آینده شروع می‌شود و در سال ۲۰۲۳ پخش خواهد شد. دوره پایانی از ۱۳ اپیزود تشکیل شده است.

زیادتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار آخر سریال The Flash سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به نام نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با اون بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان گرامی می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و کوتاه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *